تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
طمع دختر جوان به حساب بانکی خاله / فروشنده مغز انسان دستگیر شد

  طمع دختر جوان به حساب بانکی خاله

کد خبر: 270390
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۰:۲۵
 
 
 
رئیس پلیس فتای خراسان رضوی گفت: دختر 22 ساله ای که به صورت اینترنتی از حساب خاله اش سرقت کرده بود دستگیر شد.

به گزارش سرویس خبری، سرهنگ محسن عرفانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از شهروندان مشهدی پس از چند بار مراجعه به بانک و کنترل حسابش متوجه برداشت مقداری پول از حسابش می شود.

وی افزود: این شهروند پس از چند روز از این حادثه و با مشاهده تکرار این برداشت ها به پلیس فتای استان مراجعه کرده و با تسلیم شکایت خواستار پیگیری پلیس یه منظور رفع مشکلش می شود.

رئیس پلیس فتای استان بیان کرد: شاکی این پرونده با بیان اینکه کارت بانکی من همیشه در جای امنی قرار داشته و هم اکنون هم در اختیار خودم قرار دارد ظن پلیس را به سمت لو رفتن رمز اینترنی سوق داد.

وی افزود: پلیس فتای استان پس از کار کارشناسی و تحقیقات صورت گرفته سرانجام به دختر 22 ساله ای رسید که بعدا مشخص شد خواهرزاده مالباخته و شاکی این پرونده است.

سرهنگ عرفانی اظهار کرد: پس از حضور شاکی در مرکز فرماندهی پلیس فتای استان و انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که این دختر 22 ساله در زمانی که خاله اش خرید اینترنتی انجام داده رمز کارت و رمز دوم خاله اش را بدست آورده و با حفظ این شماره بعدا اقدام به برداشت از حساب خاله اش کرده است.

وی افزود: این سارق جوان در چند بار اقدام به سرقتش مبلغ پنج میلیون ریال از حساب خاله اش برداشت کرده است.

رئیس پلیس فتای استان به همه شهروندان توصیه کرد در محافظت از کارت و رمز های بانکی شان دقت زیادی به خرج دهند و سپس تاکید کرد: رمزهای اینترنتی نباید به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار بگیرد چرا که افراد بدون وجود کارت نیز می توانند از حساب بانکی شما وجوه مورد نظرشان را برداشت کنند.

 

فروشنده مغز انسان دستگیر شد

پلیس آمریکا مرد ۲۱ ساله ای را از ایالت ایندیاناپلیس دستگیر کرده که سال گذشته را صرف ورود مخفیانه به موزه تاریخ پزشکی ایندیانا کرده و به سرقت مغز انسان و فروش آنها به صورت آنلاین اقدام کرده است.

 

به گزارش بي باک به نقل از مهر، دیوید چالرز ۲۱ ساله متهم به سرقت مغز انسان و سایر بافتهای حفظ و نگهداری شده از مخزن وسیع این موزه است که بقایای ۲ هزار بیمار کالبد شکافی شده طی دهه های ۱۸۹۰ تا ۱۹۴۰ در آن نگهداری می شود.
این موزه در آن زمان به عنوان بیمارستان مرکزی ایالت فعال بوده است و بیماران دارای اختلات ذهنی و روانشناختی را طی سالهای ۱۸۴۸ تا ۱۹۹۴ درمان می کرده است.
چالرز این مغزها و بافتهای انسانی را در اختیار یک واسطه قرار می داد که وی نیز نمونه ها را در سایت آنلاین eBay به فروش رساند.
پلیس طی سال گذشته چندین مورد ورود غیر قانونی به موزه را بررسی کرده بود اما زمانی به سرقتها پی برد که یک خریدار در سن دیگو با پلیس تماس گرفت.
این خریدار که ۶ شیشه مغز انسان را به قیمت ۶۰۰ دلار خریداری کرده بود، با مشاهده برچسبهای شیشه ها به دزدی بودن مغزها مشکوک شد و با پلیس ایالت ایندیاناپلیس تماس گرفت. پلیس نیز رد فروشهای سایت eBay را گرفت و فروشنده را دستگیر کرد.
فروشنده با پلیس همکاری کرد تا در یک دیدار ساختگی چالرز دستگیری شود، چارلز نیز به جای تحویل ۶۰ شیشه از اعضای بدن انسان که اخیرا از موزه به سرقت برده بود با ورود پلیس به دیدار ساختگی، دستگیر شد.


:: موضوعات مرتبط: حوادث ، اتفاقات ، وقایع تلخ و شیرین و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 14 دی 1392
نکات خواندنی
 
آرام کردن همسر عصبانی با چند تکنیک ساده

گاهی اوقات این عصبانیت ساعت‌ها طول کشیده و تبدیل به یک معضل می‌شود و‌ گاه زود به پایان می‌رسد اما نکته اینجاست که چگونه در مواقع عصبانیت خود را کنترل کنیم تا به معضلات جدی‌تر گرفتار نشویم.

 اختلاف نظر بین دو نفر طبیعی است. طبیعی‌تر از آن اختلاف نظر میان دو جنس مخالف است. درست است که همسران اغلب به تصور داشتن تفاهم با هم ازدواج می‌کنند ولی این تفاهم به معنای هم عقیده بودن در همه جریانات زندگی نیست. خیلی وقت‌ها همسران بر سر یک مسئله هر چقدر هم بی‌ارزش با هم اختلاف عقیده پیدا کرده و بار‌ها و بار‌ها از دست هم عصبانی می‌شوند. گاهی اوقات این عصبانیت ساعت‌ها طول کشیده و تبدیل به یک معضل می‌شود و‌ گاه زود به پایان می‌رسد اما نکته اینجاست که چگونه در مواقع عصبانیت خود را کنترل کنیم تا به معضلات جدی‌تر گرفتار نشویم.

 
1- علت عصبانیت را فوراً پیدا کنید
زمانی‌هایی وجود دارد که به طور ناگهانی با عصبانیت همسرتان مواجه می‌شوید بدون آنکه بدانید او به چه علت عصبانی است. گاهی رفتار عصبی همسرتان ممکن است دلیلی خارج از خانه و رابطه زناشویی داشته باشد بنابراین بهتر است زن یا شوهر از علت عصبانیت همسرشان آگاهی پیدا کنند. در این مواقع ترک کردن فرد عصبانی کار عاقلانه‌ای نیست زیرا تصور بر این است که اگر او را ترک کند او آرامش پیدا می‌کند در حالی که این مسئله نه تنها بهبود پیدا نمی‌کند بلکه اوضاع را بد‌تر خواهد کرد. زیرا هجوم افکار همراه با تنش و عصبانیت در مواقع تنهایی او را‌‌ رها نخواهد کرد.

  2 - آرام باشید
عصبانیت، غذای عصبانیت است. وقتی همسرتان عصبانی است و شما علت عصبانیت آن را فهمیده‌اید، حتی اگر شما موضوع عصبانیت او باشید سعی کنید در آن موقعیت شما نیز عصبانی نشوید زیرا به هم ریختن اوضاع و فضا تنها باعث ادامه مشاجرات شده و اوضاع را بد‌تر از پیش خواهد کرد. در آن موقعیت سعی کنید آرام باشید حتی اگر حق با شما باشد و بحث درباره موضوع را به وقت دیگری موکول کنید.

  3 - احساسات همسرتان را در نظر گرفته و به زبان آورید
خیلی آرام و بدون پرده به او بگویید «می‌دانم عصبانی هستی». این بیان به فرد عصبانی اطمینان می‌دهد که همسرش درک مناسبی از او داشته و موضوع بزودی حل می‌شود. وقتی همسر بداند هنگام تنش فکری تنها نیست احساس آرامش بیشتری می‌کند.

  4 -  با همسرتان همدردی کنید
اگر شما هم احساس عصبانیت می‌کنید و از احساس عصبانیت همسرتان ناراحت هستید این احساس خود را به زبان آورید زیرا اگر فرد عصبانی بداند که همسرش احساسات واقعی‌اش را انکار کرده و نسبت به موضوع پیش آمده بی‌تفاوت است، خشم‌اش بیشتر می‌شود.

  5 - برای صلح پیش قدم شوید
وقتی از دلایل عصبانیت همسرتان با خبر شدید و به طور واقع بینانه متوجه شدید شما نیز در این ماجرا مقصر بوده‌اید برای صلح چند قدم بردارید این قدم‌ها بیانگر این است که خواهان آشتی هستید و بخشی از اشتباهات خود را پذیرفته‌اید و قصد دارید مشکل پیش آمده را هر چه سریع‌تر حل کنید. البته در این راه چند قدم واقعی‌تر هم باید بردارید.

  6 - از تکنیک رکوردشکنی استفاده کنید
غالب اوقات رسم خانه شما این است که پس از چند روز قهر دوباره صلح برقرار شود. حال شما از‌‌ همان ابتدا پیش قدم شده و این رسم کهنه را بشکنید. عصبانیت و کشدار کردن ماجرا را به روزهای بعدی موکول کنید و با آرامش به حرف‌های همسرتان گوش فرا دهید. اگر هنگام صحبت پیرامون موضوع پیش آمده مقوله عصبانیت را فراموش کنید. آرامش، همه چیز را حل خواهد کرد.

  7 - تکنیک مه آلود
این تکنیک به شما کمک می‌کند تا عیب جویی‌های بی‌دلیل را دفع کنید چون عیب جویی باعث می‌شود عصبانیت همسرتان اوج گرفته و اوضاع بد‌تر شود، به جای بحث کردن با همسرتان درباره موضوع پیش آمده سعی کنید او را از فضای عصبانیتش منحرف کرده و وارد جاده مه آلود کنید.به طور مثال وقتی او به خاطر خودپسندی شما عصبانی است به او بگویید «موافقم بعضی وقت‌ها درباره عواقب کار‌ها فکر نمی‌کنم اما در این راه سعی خودم را بیشتر می‌کنم» یا اگر او به خاطر تأخیرتان عصبانی است به جای دلیل آوردن تنها به او بگویید «می‌دانم تأخیر داشته‌ام سعی می‌کنم همین امروز این مسئله را طور دیگری جبران کنم.»

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 14 دی 1392
اخبار ورزشی

 بازیکن جدید استقلال وارد تهران شد
کد خبر: 270398
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۱:۲۷
   
 
بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه استقلال صبح امروز (شنبه) وارد تهران شد.
3 11 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

استقلالی‌ها از مدت‌ها قبل اعلام کرده بودند برای تقویت خط میانی خود به دنبال بازیکن برزیلی هستند و اعلام کرده بودند با آغاز فصل نقل‌وانتقالات زمستانی این بازیکن به ایران می‌آید.

 هافبک برزیلی مدنظر آبی‌پوشان 4 روز پس از آغاز سال نوی میلادی ساعت 5 صبح امروز (شنبه) وارد تهران شد و مستقیم از فرودگاه راهی هتل اوین محل اردوی استقلالی‌ها شد.

 قرار است این بازیکن فردا در تست پزشکی شرکت کند و پس از انجام تست‌های پزشکی مذاکرات نهایی را با باشگاه استقلال انجام دهد.

 

با بازیکن برزیلی استقلال آشنا شوید

کد خبر: 270547
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۲
  
 
هافبک برزیلی که مد نظر کادر فنی تیم فوتبال استقلال قرار گرفته متولد سال 1986 است.
2 1 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

در صورت تایید تست بازیکن برزیلی که به تهران آمده وی به عضویت باشگاه استقلال در می‌آید تا در ادامه رقابت‌های لیگ‌برتر و آسیایی بتواند این تیم را همراهی کند. بیوگرافی بازیکن برزیلی مدنظر باشگاه استقلال به شرح زیر است:

 آنتونیو دمورا کاروالیا ملقب به تونی است. وی در پست هافبک نفوذی فوتبال بازی می‌کند. او متولد 1986 است و در تیم های بوتافوگو، سه آرا، کاشیاس، پونته‌پورتا سابقه بازی دارد. ‌آخرین تیمی که تونی در آن به میدان رفته، تیم abc در سری Bبرزیل است.

 

 گلایه تلویحی فتح الله زاده از پژمان منتظری

کد خبر: 270548
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۴:۳۵
   
 
 
مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص قرارداد مدافع جدا شده این تیم توضیحاتی برای بازیکنان ارائه کرد.
0 0 1 نظر
[-] اندازه متن [+]

علی فتح‌الله‌زاده شب گذشته در اردوی استقلال حضور پیدا کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در هتل اوین صحبت‌هایی را در جمع کادرفنی و بازیکنان آبی‌پوش مطرح کرد.

 فتح‌الله‌زاده ضمن تشکر از تلاش‌های بازیکنان استقلال به آنها گفت ما اگرچه شرایط سختی را در این فصل تجربه کردیم، اما با این وجود خوشبختانه شرایط تیم خوب است و مدعی اول قهرمانی در لیگ‌برتر و جام‌حذفی هستیم.

 وی ادامه داد: من از تلاش‌ها، غیرت و جنگندگی شما در زمین تشکر می‌کنم و امیدوارم به همین روند بتوانیم تا پایان لیگ ادامه دهیم.

 مدیرعامل باشگاه استقلال با تمجید از ارزش‌ها و توانایی‌های بازیکنان آبی‌پوش به خصوص مربی این تیم قلعه‌نویی، به آنها این نوید را داد که با این شرایط می‌توانند مجدداً به مقام قهرمانی در لیگ دست پیدا کنند.

 وی در خصوص جدایی پژمان منتظری و شایعاتی که در خصوص مبلغ پرداختی باشگاه استقلال به وی در برخی از رسانه‌ها مطرح شده بود خطاب به بازیکنان استقلال گفت: به شایعات اخیر اصلاً توجه نکنید. اینکه برخی از رسانه‌ها عنوان کردند باشگاه استقلال 900 میلیون تومان به منتظری داده اصلا صحت ندارد.

 در ادامه فتح‌الله‌زاده مبلغ دریافتی منتظری را به بازیکنان استقلال توضیح داد و گفت:‌ منتظری در قراردادش هیچ شرطی را هم برای استقلال نگذاشته بود و اگر ما به جدایی او رضایت دادیم، از بعد اخلاقی و وجدانی بود چرا که در ابتدای فصل او گفته بود که نیم‌فصل از استقلال جدا می‌شود.

 مدیرعامل استقلال افزود: قلعه‌نویی در نیم‌فصل به ما یک مدافع ایرانی را پیشنهاد داده بود و اگر پژمان منتظری زودتر و در نیم‌فصل می‌گفت که از استقلال جدا می‌شود حتما یک بازیکن را به عنوان جایگزین او انتخاب می‌کردیم.

 وی در پایان ابراز امیدواری کرد استقلال با توجه به پتانسیل و توانایی که دارد بتواند از عنوان قهرمانی خود دفاع کند.

 

 

 استقلال در ایستگاه راه آهن پرسپولیس را گرفت

کد خبر: 270628
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۱۴ - ۱۷:۰۴
  
 
تیم فوتبال استقلال با پیروزی مقابل راه آهن صدرنشینی را از پرسپولیس گرفت.
0 0 0 نظر
[-] اندازه متن [+]

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه تختی تهران و در حضور پنج‌هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) از ساعت 15 به مصاف راه آهن رفت که مسابقه با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

 محمد‌مهدی نظری در دقیقه 67 روی سانتر ارسالی هاشم‌بیک‌زاده، درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه آرام دروازه‌ راه آهن را باز کرد. این اولین گل نظری در این فصل است. او در 20 هفته گذشته نتوانسته بود گلی بزند.

 استقلال با این برد 41 امتیازی شد و صدر جدول را از پرسپولیس گرفت و صدرنشین جدید لیگ شد. پرسپولیس اکنون با 40 امتیاز در رده دوم قرار گرفته است.

 راه آهن برخلاف انتظار بازی را هجومی آغاز کرد ولی از برتری نسبی خود هیچ سودی نبرد و سپس از دقیقه 25 بازی آرام و پایاپای دنبال شد.

 در شروع نیمه دوم نیز راه آهن دوباره هجومی بازی را اغاز کرد اما استقلال خیلی زود بر بازی مسلط شد.

 استقلال در این دیدار حنیف عمران‌زاده و محمد قاضی را به دلیل سه اخطاره بودن، مهرداد اولادی، مجید غلام‌نژاد، کبه، جمشیدیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت .

 مهدی سیدعلی داور مسابقه بود.

 راه آهن 18 امتیازی در رده سیزدهم باقی ماند.

 ترکیب تیم راه آهن:

 وحید طالب لو، رامین رضاییان، ابراهیم کریمی، پیروز قربانی، آرمان قاسمی، حامد زمانی، محمد علیزاده( از دقیقه 74 بهنام برزای)، دیوید ویکروم( از دقیقه 85 مهدی‌ مهدی‌پور)، بهادر عبدی، رضا خالدی‌فر و سیدامین منوچهری( از دقیقه 82 علی علیپور)

 سرمربی : منصور ابراهیم‌زاده

 ترکیب استقلال:

 سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، علیرضا نیک بخت واحدی،پژمان نوری، جی‌لوید ساموئل، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، سیاوش اکبرپور، محمدمهدی نظری( از دقیقه 86 ایمان باصفا) و آرش برهانی( از دقیقه 59 هاشم بیک‌زاده)

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 14 دی 1392
اخبار سیاسی

آخرین جزئیات حضور بابک زنجانی در زندان اوین

تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۵۵
آخرین جزئیات حضور میلیاردر جوان در بازداشتگاه اوین در گفت‌وگوی فارس با یکی از مسئولان دستگاه قضایی کشور تشریح شد.

شامگاه دوشنبه ۹ دی ماه امسال خبر دستگیری بابک زنجانی میلیاردر جوان ایرانی منتشر شد. محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور بدون اشاره به جزئیات اتهامات این فرد گفت: وی از سوی دادستانی تهران بازداشت شده است.

در خبرهای تکمیلی آمده بود که این فرد پرونده‌اش از سوی سازمان بازرسی کل کشور تکمیل شده و به واسطه بیم از فرار وی بازداشت شده است.

اما خبرهایی درباره نحوه نگهداری این فرد در زندان اوین از سوی برخی رسانه‌ها منتشر شده بود که حکایت از آن داشت وی امکانات خاصی را در اختیار دارد.با توجه به این اخبار به سراغ یکی از مسئولان دستگاه قضایی رفتیم تا از وی درباره این شایعات پرس و جو کرده و آخرین اطلاعات را به دست بیاوریم.

این مقام آگاه در پاسخ به فارس گفت: بابک زنجانی با توجه به قراره صادر شده تحویل زندان اوین شده است و در انفرادی به سر می‌برد.وی ادامه داد: همه اطاق‌های نگهداری متهمان ۱۲ متری است و یک چشمه توالت در آن قرار دارد تا برای فرد بازداشت شده مشکلی به وجود نیاید.

این مقام مسئول با رد اختصاص هرگونه امکانات ویژه به بابک زنجانی گفت: با این فرد هم همچون سایر زندانیان و بازداشت شدگان رفتار می‌شود.
 

 210675
جاسوسی کوکاکولا از مشتریانش
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۶:۴۵
برخی منابع خبری می گویند: دستگاه های فروش نوشابه کوکاکولا در سراسر دنیا اطلاعات مرتبط با خریدار نوشابه را جمع آوری و تحلیل و ارزیابی می کند.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری سی.نت، این شرکت چند ملیتی ۱۶ میلیون آی دی شبکه دارد که همگی از طریق کارت های وای فای و دیگر تجهیزات شبکه جمع آوری شده اند.

کوکاکولا در سال ۱۸۹۲ تاسیس شد، شرکت تولیدکننده آب معدنی و نوشابه های مختلف آمریکایی است. این شرکت چند ملیتی در سال۲۰۱۰ بیش از ۴۷ میلیارد دلار دارایی داشت و مرکز آن در آتلانتا آمریکا است.

طبق این گزارش ها، این کمپانی از سال ۲۰۱۰ میلادی سیستم های تشخیص هویت خود را در داخل دستگاه های فروش نوشابه قرار داده است .

این خبر بحث و گفتگوهای متعددی را در محافل خبری کشورهای میزبان کوکاکولا ایجاد و این پرسش را در ذهن بسیاری مطرح کرده که کوکاکولا با این اطلاعات چه می کند؟

مدیران این شرکت تاکنون به درخواست های مطرح شده از سوی رسانه ها برای گفتگو در این زمینه روی خوش نشان نداده اند اما بنابر پیش بینی های صورت گرفته، نگهداری این تعداد آدرس احتمالا با در نظر داشتن اهداف بزرگ تری در فضای آنلاین صورت می گیرد.

در حال حاضر تمام کارت های شبکه دارای این مکانیزم تشخیصی هستند که از آن با عنوان آدرس کنترل دسترسی رسانه ای یا مک آدرس یاد می شود. این اطلاعات جدا از آدرس های آی پی تخصیص داده شده توسط ارائه دهندگان خدمات اینترنتی هستند. تفاوت این دو هم آن است که مک آدرس یک ابزار در هر شبکه ای یکسان خواهد بود و فرقی ندارد که آدرس آی پی سیستم چه باشد.

به طور مثال اگر از لپ تاپ، تبلت یا تلفن همراه در شبکه بیسیم خانگی استفاده شود و سپس آن را در محل دیگری مثلا یک کافی شاپ به اینترنت متصل کرد، مک آدرس یکی خواهد بود.

این رقم برای شرکتی مانند Cisco که به طور سالیانه میلیون ها ابزار شبکه را به فروش می رساند چندان هم زیاد نیست با این حال برای شرکت هایی نظیر کوکاکولا احتمالا بیشتر از اطلاعات مورد نیاز خواهد بود.

طبق این گزارش ماشین های فروش نوشابه کوکاکولا به اینترنت متصل هستند و اطلاعات کارت های اعتباری و پرداخت های موبایل را پردازش نموده و براساس این اطلاعات رفتار مشتری را مورد تحلیل و ارزیابی قرار می دهند.

اپراتورهای این ماشین ها نیز با استفاده از این اطلاعات در خواهند یافت که چه زمانی دستگاه را پر کرده و چه میزان نوشابه در این دستگاه ها قرار دهند.

به علاوه کاربران این دستگاه ها می توانند با استفاده از نمایشگرهای تعبیه شده روی آنها نوشابه دلخواهشان را بسازند و به لطف اطلاعات گردآوری شده، شرکت در می یابد که چه نوع نوشابه ای طرفداران بیشتری دارد و اطلاعات به نمایش درآمده توسط آنها عامل تولید نوشابه های با متقاضی بیشتر می شود.
 
 
   
همراهی مجلس با قهرمان جامانده از فدراسیون/ چرا قهرمانان جای دیگری کارکنند دیگران درفدراسیون/ برخی نمیخواهند ورزش از تجربه قهرمانان استفاده کند

سعید کوشافر: سرانجام پس از وقفه ای 10 روزه مجمع انتخابات ریاست فدراسیون تکواندو برگزار شد که در نوع خود حواشی بسیاری داشت که شاید مهمترین حاشیه آن غیبت هادی ساعی به دلیل نامه سازمان بازرسی کل کشور بود؛ این درحالی است که برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بر این باورند که نباید برای ریاست قهرمانان ورزشی در فدراسیونها مانع ایجاد کرد.

 
تعیین ضریب افزایش براساس 'میزان درآمد'

پیشنهاد نمایندگان برای تغییر در نحوه افزایش حقوق

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

استکبار در حماسه ۹ دی سیلی اتحاد ملت ایران را خورد


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 14 دی 1392
اخبار ورزشی

رکورد حضور تماشاگر در مسابقات هاکی شکسته شد + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: حضور پرشور تماشاگران آمریکایی در دیدار وینتر کلاسیک هاکی، مسابقه‌ای که در هوایی سرد برگزار می‌شد را گرم کرد.

برندان راجرز
۱۲/دی/۱۳۹۲ - ۱۱:۵۸

راجرز: بهترین پیروزی فصل‌مان را کسب کردیم/ سوارز با پای بانداژ شده بازی کرد

خبرگزاری تسنیم: سرمربی سرخپوشان لیورپول پیروزی تیمش مقابل هال‌سیتی را بهترین برد فصل شاگردان خود توصیف کرد.

ژوزه مورینیو
۱۲/دی/۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸

مورینیو: ۳ امتیاز دیدار با ساوتهمپتون مهم بود/ از اینکه اسکار جریمه شد خوشحالم! + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال چلسی ۳ امتیاز دیدار با ساوتهمپتون را برای تیمش مهم و تعیین‌کننده دانست.

آرسن ونگر
۱۲/دی/۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

ونگر: ما باتجربه‌تر و هوشمندتر بودیم، کاردیف بدشانس‌تر

خبرگزاری تسنیم: سرمربی آرسنال پیروزی تیمش مقابل کاردیف را نتیجه تجربه و هوشمندانه بازی کردن شاگردان خود می‌داند.

دیوید مویس
۱۲/دی/۱۳۹۲ - ۱۰:۰۸

مویس: دروازه‌بان تاتنهام باید اخراج می‌شد/ تصمیم داور افتضاح بود + تصاویر

خبرگزاری تسنیم: سرمربی شیاطین سرخ در پی شکست شاگردانش مقابل تاتنهام داور این بازی را به باد انتقاد گرفت.

امیر مهدی‌زاده - کاراته

مهدی‌زاده در گفتگو با تسنیم:

۱۲/دی/۱۳۹۲ - ۰۹:۳۵

می‌خواهم در کاراته ایران تاریخ‌ساز شوم/ انگیزه‌ام را از دست نداده‌ام

خبرگزاری تسنیم: قهرمان طلایی کاراته جهان گفت: می‌خواهم با گرفتن دومین مدال طلای جهان در کاراته ایران تاریخ‌ساز شوم.

وین رونی

هفته بیستم لیگ برتر انگلیس

۱۱/دی/۱۳۹۲ - ۲۳:۰۲

منچستریونایتد سال ۲۰۱۴ را با شکست خانگی آغاز کرد

خبرگزاری تسنیم: پرونده هفته بیستم لیگ برتر انگلیس با شکست مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها مقابل تاتنهام در ورزشگاه اولدترافورد بسته شد.

لیگ برتر انگلیس

هفته بیستم لیگ برتر انگلیس

۱۱/دی/۱۳۹۲ - ۲۰:۳۲

پیروزی فولام در غیاب دژاگه/ چلسی و لیورپول بردند، آرسنال صدر جدول را پس گرفت

خبرگزاری تسنیم: تیم فوتبال فولام در غیاب هافبک ایرانی خود برابر وستهام به پیروزی دست پیدا کرد.

رضا حقیقی و پرسپولیس و ذوب آهن

در آستانه دیدار روز جمعه

۱۱/دی/۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲

باشگاه پرسپولیس خواستار محرومیت بازیکن نفت شد/ چرا قانون فقط درباره ما اجرا می‌شود؟

خبرگزاری تسنیم: باشگاه پرسپولیس با استناد به دیدار قبلی نفت تهران خواهان محرومیت بازیکن این تیم شد.

سوانزی- منچسترسیتی

هفته بیستم لیگ برتر انگلیس

۱۱/دی/۱۳۹۲ - ۱۸:۲۳

صدرنشینی موقت منچسترسیتی با غلبه بر سوانزی

خبرگزاری تسنیم: شاگردان مانوئل پیگرینی با شکست میزبان خود به طور موقت به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند.

فرناندا لیما
۱۱/دی/۱۳۹۲ - ۱۷:۱۵

تازه‌ترین اظهارات مجری قرعه‌کشی جام‌جهانی درباره ایران و تقلب در مراسم

خبرگزاری تسنیم: مجری برزیلی مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۱۴ بار دیگر درباره این مراسم صحبت کرد.

امیر قلعه نویی

از ابراهیم‌زاده تعجب می‌کنم

۱۱/دی/۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲

قلعه‌نویی: نمی‌دانم سازمان لیگ با این برنامه‌ریزی‌ها دنبال چه چیزی است/ خبری از منتظری ندارم

خبرگزاری تسنیم: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که از مدافع باتجربه تیمش خبری ندارد.

صدای تسنیم
۱۱/دی/۱۳۹۲ - ۱۶:۳۵

رویداد‌های مهم ۱۱ دی ماه از «صدای تسنیم»

خبرگزاری تسنیم: مهمترین اخبار و گزارشات درباره موضوعات داخلی و خارجی امروز را از «صدای تسنیم» بشنوید.

هاشم بیک زاده و تمرین استقلال

گزارش تمرین استقلال

۱۱/دی/۱۳۹۲ - ۱۶:۳۴

غیبت رحمتی و عمران‌زاده و بازگشت بیک‌زاده/ جباری پزشک استقلال شد!

خبرگزاری تسنیم: هاشم بیک‌زاده در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال حضور یافت.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 12 دی 1392
اخبار برگزیده ارتش
 

1392/10/11 چهارشنبه

اقتدار و امنیت امروز، مرهون پایداری مردم در ۹ دی ۸۸ است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در ۹ دی ۸۸ صبر و پایداری مردم و استقامت گره‌خورده با ایمانشان نبود، امروز کشور شاهد این اقتدار و امنیت نبود.

  دشمنان در پی جدایی جوانان از دین هستند 1392/10/11 چهارشنبه
 

مصاحبه و گزارش

بررسي مذاكرات به اصطلاح «صلح خاورميانه» در مصاحبه با آقاي مجتبي فردوسي‏پور
مصاحبه با دكتر حسين اميرعبداللهيان (معاون عربي- آفريقايي وزارت امورخارجه)
  • مصاحبه با دكتر حسين اميرعبداللهيان (معاون عربي- آفريقايي وزارت امورخارجه)
    منطقه غرب آسيا و شمال آفريقا در دوره حساس و سرنوشت‏سازي قرار دارد. وجود منابع غني انرژي و محل اتصال سه قاره جهان باعث گرديده تا قدرت‏هاي بزرگ نگاه ويژه‏اي به اين منطقه داشته باشند. همچنين شكل‏گيري و شروع بيداري اسلامي در اواخر سال 2010 در منطقه و سقوط پي در پي ديكتاتورها و تلاش گروه سازش براي ايجاد شكاف در حلقه مقاومت، اين انديشه را به ذهن متبادر مي‏كند كه هم قدرت‏هاي منطقه‏اي و هم قدرت‎‏هاي فرامنطقه‏اي به دنبال بيرون آوردن نظم مورد نظر خويش از درون تحولات منطقه هستند. براي كنكاش بيشتر تحولات سوريه و مصر كه اين روزها آبستن تحولات فراوان و سيالي است، گفت‏وگويي را با دكتر حسين اميرعبداللهيان معاون عربي- آفريقايي وزارت امورخارجه صورت داديم كه خلاصه آن به نظر شما خوانندگان عزيز مي‏رسد. لازم به ذكر است كه اين گفت‏وگو در نيمه تيرماه و در روزهاي نخست بركناري محمد مرسي توسط ارتش مصر صورت گرفته است.


:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 12 دی 1392
اخبار ایران و جهان
مقام معظم رهبری
رهبر معظم انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران کنگره 10هزار شهید استان مازندان:
دفاع مقدس آزمون بزرگ ملت ایران در بروز استعدادها بود/حرکت عظیم جوانان در دفاع مقدس معجزه انقلاب اسلامی است

رهبر معظم انقلاب اسلامی، در دیدار دست‌اندرکاران کنگره بزرگداشت 10هزار شهید استان مازندران، فرمودند: بزرگداشت و احیاء یاد و منش شهیدان با انجام کارهای پژوهشی و تولید آثار مکتوب و چند رسانه‌ای امری بسیار ضروری است.

رهبری
khamenei.ir منتشر کرد
استفتاء رهبر انقلاب: خرافات شب اول ربیع مستند روایی ندارد

رهبر معظم انقلاب درباره ترویج خرافه در شب اول ربیع تاکید کردند: عمل مذکور مستند روایى ندارد و شیوه‌اى قابل تأیید نیست.

 
علی جنتی
جنتی به مجلس فراخوانده شد/ آیا دولت 3 کارته می‌شود؟

وزیر ارشاد هفته آتی برای پاسخگویی به سؤال نماینده تهران درباره رفتار غیرمسئولانه این وزارتخانه نسبت به نشریات هتاک در صحن علنی مجلس حاضر می‌شود.

 
مانور زلزله در کرمانشاه
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد
زلزله بستک 16 نفر را راهی بیمارستان کرد/ مرگ یک نفر و وخامت حال سه مصدوم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تایید مرگ یک نفر از وخامت حال سه نفر نیز در پی وقوع زمین لرزه 5.5 ریشتری در بستک خبر داد.

 
بشار اسد
تحلیلگران بین‌المللی: بشار اسد در قدرت می‌ماند

با آغاز جنگ در سوریه، همواره تحلیل غربی‌ها و حکام عرب از سرنگونی قریب الوقوع بشار اسد حکایت داشت اما با گذشت بیش از 34 ماه از جنگ، امروز وضعیت کاملا تغییر کرده و تحلیلگران بین‌المللی اتفاق نظر دارند که اسد در قدرت باقی خواهد ماند.

 
دادگاه
سخنگوی کمیسیون قضایی در گفت‌وگو با فارس:
طرح آئین دادرسی الکترونیکی در کمیسیون قضایی بررسی می‌شود

سخنگوی کمیسیون قضایی از بررسی طرح آئین نامه دادرسی الکترونیکی در کمیسیون قضایی خبر داد.

 
کاهش دما
کارشناس هواشناسی در گفت‌وگو با فارس:
تهران امشب سردترین شب از ابتدای پاییز را تجربه می‌کند/یکشنبه آسمان پایتخت غبارآلود می‌شود

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه تهران امشب سردترین شب سال را از ابتدای پاییز تجربه خواهد کرد، گفت: تا اواسط هفته آینده برای این کلانشهر بارندگی پیش‌بینی نمی‌شود.

 
طالبانی
جدیدترین اظهارات پزشک خانوادگی «جلال طالبانی» درباره وضعیت وی

پزشک خانوادگی رئیس جمهور عراق حال عمومی وی را رو به بهبودی گزارش داد و گفت که در سلامت وی پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

 
نابسامانی در مسکن پرند
زمان تحویل برخی واحدهای مسکونی مهر پرند مشخص شد/متقاضیان ۳۰ درصد آورده را پرداخت کنند+جدول

شرکت عمران پرند اعلام کرد:در صورتی که متقاضیان تا پایان دی ماه سال جاری 30 درصد آورده خود را پرداخت کنند 8650 واحد مسکن مهر پرند تا پایان فروردین 1393 تحویل پیش‌ خریداران خواهد شد.

 
امام رضا
حضور بیش از 3 میلیون زائر عزادار در مشهد
دیار آفتاب سیاه‌پوش عزای شمس‌الشموس / پیوند عرشیان و فرشیان در عزای رضا(ع)

در سالروز شهادت هشتمین امام رئوف شیعیان علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) شهر مشهد سراسر سیاه‌پوش شد.

 
دادگاه
معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح:
محاکمه هر شخص ایرانی در خارج از کشور طبق قانون جمهوری اسلامی است

معاون قضایی سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: هر شخص ایرانی که در خارج از قلمرو حکومت ایران مرتکب جرم گردد طبق قانون جمهوری اسلامی ایران محاکمه و مجازات می‌شود.

 
حیدر مصلحی-وزیر اطلاعات
فتنه 88 کودتای بین‌المللی علیه نظام بود
روایت مصلحی از کشف جزوه ویژه یک آقازاده / تشریح برنامه‌های قبل و بعد از فتنه بر اساس تفکرات حزب توده

وزیر سابق اطلاعات گفت: در سال 88 طی بازرسی از یک مرکز هدایت جریان فتنه که یکی از آقازاده‌ها در آن نقش داشت جزوه‌ای کشف شد که تمامی جزئیات فعالیت فتنه قبل و بعد انتخابات را تشریح کرده بود.

 
محسن رضایی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری
محسن رضایی در اصفهان:
خلع سلاح رژیم صهیونیستی شرط ایران برای ادامه مذاکرات باشد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مسئولان مذاکره‌کننده ایرانی باید در مذاکرات خود خلع سلاح رژیم صهیونیستی از سلاح‌های کشتار جمعی را شرط ادامه مذاکرات کنند.

 
عبدالکامل عباس خادم برگزیده فرهنگ رضوی
گفت‌وگوی فارس با نخستین روحانی سیاه‌پوست کامرون
امام رضا(ع) را زیارت کردم و شیعه شدم/ آرزو دارم قبرستان مخصوص شیعیان داشته باشیم

«عبدالکامل» نخستین روحانی سیاه‌پوست کامرون می‌گوید: قبلاً اگر یک میلیون تومان هم به من می‌دادند، راضی به پوشیدن لباس روحانیت نمی‌شدم اما الان با افتخار این لباس را بر تن می‌کنم. او آرزو دارد روزی فرارسد که شیعیان کامرون برای خودشان قبرستان مجزا داشته باشند.

 
سرلشکر جعفری
مشروح/ فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
فتنه 88 درگیری دو تفکر ارزشی و غیرارزشی بود/ برخی فتنه‌گران ادعای پیروی خط امام را دارند

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه 88 حاصل درگیری دو تفکر ارزشی و غیرارزشی بود، گفت: برخی فتنه‌گران ادعای پیروی خط امام را دارند.

 
متوسل
حجت‌الاسلام آرانی در گفت‌وگو با فارس:
امام رضا(ع) هر سه روز یک بار قرآن را ختم می‌کرد

عضو هیئت علمی گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: امام رضا(ع) هر سه روز یک‌بار تمام قرآن را تلاوت می‌کرد و معتقد بود که اگر بخواهد زودتر هم تمام می‌کند، ولی هیچ آیه‌ای را نخوانده مگر اینکه درباره معنی آن اندیشیده است.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 12 دی 1392
اخبار نیروهای مسلح
 
 
ویژه نامه الکترونیکی
   
 
سوگنامه آخر صفر

 

نهم دی
صحنه رزمایش اسلام سیاسی


بيشتر
سایر اخبار ارتش
اخبار برگزیده

1392/10/9 دوشنبه

حضور کارکنان ارتش در مراسم عزاداری 28 صفر

مدیر امور قرآن، عترت و نماز ارتش از حضور هزاران نفر از کارکنان آجا در تهران و سایر نقاط کشور در مراسم سوگواری 28 صفر خبر داد

 

1392/10/9 دوشنبه

امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان با خانواده اولین شهید سرباز مسیحی نیروی زمینی دیدار کرد

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با فرارسیدن سال نو مسیحی؛ با خانواده سرباز شهید زوریک مرادی، اولین شهید مسیحی نیروی زمینی ارتش که در روزهای نخستین جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمد؛ دیدار کرد.

 

1392/10/9 دوشنبه

سران فتنه و حامیان آنها با خفت و خواری از ملت ایران تودهنی سنگینی دریافت کردند

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمنان ملت ایران اهداف خود را همواره در فضای غفلت، انحراف و غبار آلودگی دنبال کرده‌اند و از شفاف شدن فضا و رو شدن ترفند‌ها و سناریوهای خود عصبانی و هراسناک هستند.

 

1392/10/8 يكشنبه

همکاری 16 مرکز آموزشی و پژوهشی قم با همایش تعالی معنوی نیروهای مسلح

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت های موسسات و مراکز علمی و پژوهشی قم، از همکاری 16 مرکز آموزشی و پژوهشی علوم انسانی با همایش تعالی معنوی نیروهای مسلح خبر داد.

 

1392/10/8 يكشنبه

بیانیه ارتش به مناسبت فرا رسیدن حماسه 9 دی

جوشش میلیونی ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی در 9 دی 1388 و اعلام انزجار آنان از فتنه انگیزان و کینه توزان داخلی و خارجی بیش از همه بیانگر این واقعیت است که آرمان های والای انقلاب هرگز در پیچ و تاب جریان ها و جنا ح های سیاسی از مسیر حقیقی خود منحرف نخواهد شد.

 

1392/10/8 يكشنبه

بیانیه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به مناسبت حماسه 9 دی

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور بیانیه‌ای، حماسه 9 دی ماه 88 را منشور بصیرت‌، بیداری‌، حضور آگاهانه سربلندی ملت ایران و راهنمای آنان برای عبور پیروزمندانه از گذرگاه‌های برخطر و پرفتنه تاریخی دانست.

 

1392/10/7 شنبه

آئین تجلیل از خانواده شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد

آئین تجلیل از خانواده شهدای سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل سالن همایش های کوثر این سازمان برگزار شد.

 

1392/10/5 پنجشنبه

حماسه 9 دی، انقلاب را بیمه کرد

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حماسه 9 دی، انقلاب اسلامی ایران را در مقابل توطئه ها و دسیسه های دشمنان و فتنه گران بیمه کرد.

 

1392/10/4 چهارشنبه

ولایت پذیری، مهم ترین عنصر درشکل گیری حماسه 9دی بود

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ولایت پذیری مهم ترین عنصر درشکل گیری حماسه 9دی بود.

 

1392/10/4 چهارشنبه

بازدید فرمانده عملیات نیروی دریایی سریلانکا از زیرسطحی یونس

فرمانده عملیات نیروی دریایی سریلانکا از زیرسطحی یونس بازدید کرد و گفت: با حضور ناوگروه ارتش ایران، ما بعد از مدت‌های طولانی پذیرای یک زیردریایی در بندر کلمبو بودیم.

 

1392/10/4 چهارشنبه

تعالی معنوی، عنصر اصلی اقتدار نیروهای مسلح است

دبیر همایش تعالی معنوی کارکنان نیروهای مسلح با بیان این که هدف گفتمان سازی در این حوزه یکی از مهم ترین اهداف برگزاری این همایش است، گفت: به دنبال تشکیل کمیته راهبردی این همایش، شاخص های تعالی معنوی احصا، تدوین و به نیروهای مسلح ابلاغ گردید.

 

1392/10/3 سه شنبه

برگزاری مراسم عزاداری اربعین حسینی در یگانهای ارتش در سراسر کشور

به مناسبت فرارسیدن اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش، مراسم عزاداری و سوگواری در کلیه یگان های ارتش جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار گردید.

 

1392/10/1 يكشنبه

حضور زیردریایی یونس در شرق اقیانوس هند نماد اقتدار دریایی ارتش ایران است

امیر دریادار دوم جره با اعلام پهلوگیری ناوگروه بیست و هشتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بندر کلمبو کشور سریلانکا، گفت: حضور زیردریایی یونس در شرق اقیانوس هند نماد اقتدار دریایی ارتش ایران است.

 

1392/9/30 شنبه

پایان موفقیت آمیز چهارمین رزمایش هوایی فداییان حریم ولایت

چهارمین رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش ظهر امروز با دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده و با موفقیت کامل پایان یافت.

 

1392/9/30 شنبه

ارزیابی مثبت جانشین فرمانده کل ارتش از رزمایش فداییان حریم ولایت

امیر سرتیپ سید عبدالرحیم موسوی، جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه عمومی رزمایش فداییان حریم ولایت 4 گفت: از نگاه سامانه فرماندهی کل ارتش این رزمایش نمره بسیار خوبی دریافت کرده است.

 

1392/9/30 شنبه

انهدام اهداف متحرک هوایی و زمینی توسط جنگنده های فانتوم و سوخو 24

در دومین روز از مرحله اصلی رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت 4 ، جنگنده بمب افکن های راهبردی سوخو 24 و هواپیماهای شکاری فانتوم با انهدام اهداف ثابت و متحرک هوایی و زمینی عملیات رزمی خود را با موفقیت انجام دادند.

 

1392/9/30 شنبه

پیام رزمایش فدائیان حریم ولایت برای کشورهای منطقه، صلح، دوستی و امنیت پایدار است

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت‌:‌ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران آماده است در چهارچوب سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران، با کشورهای منطقه رزمایش مشترک برگزار کند. امیر سرتیپ خلبان علیرضا برخور در حاشیه رزمایش فداییان حریم ولایت 4 درباره پیام این رزمایش نیز گفت: پیام این رزمایش برای کشورهای منطقه، صلح، دوستی و امنیت پایدار است.

 
بيشتر
آشنایی با ارتش
اطلاعیه ها و استخدام
انتشــارات
رادیو و تلویزیون
مرکز اسناد ارتش
آلبوم عکس
شهدا و ایثارگران
امور فرهنگی خانواده‌ها
آموزش و آزمون مجازی
تماس با سامانه فرماندهی آجا
 
خانه | بازگشت |
Guest (Ajguest)


Powered By Sigma ITID.

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1392
اخبار جهان
   
هرکسي بخواهد مي‌تواند نامه سرگشاده بنويسد
افخم:

هرکسي بخواهد مي‌تواند نامه سرگشاده بنويسد

افخم به خبر روزنامه آمريکايي، مبني بر انتشار نامه‌ وزير سابق دارايي لبنان، به رئيس‌جمهور کشورمان واکنش نشان داد.
9 دي 1392 - 04:15:26 ب.ظ
مرگ هوگو چاوز/اقدام غافلگير کننده رئيس جمهور کلمبيا
تحولات مهم آمريکاي لاتين در سال 2013؛

مرگ هوگو چاوز/اقدام غافلگير کننده رئيس جمهور کلمبيا

يکي از مهمترين رويدادها در منطقه آمريکاي لاتين در سال 2013 ، مرگ هوگو چاوز رئيس جمهور ونزوئلا بود.
10 دي 1392 - 10:32:14 ق.ظ
کارت تبريک نماينده دائم روسيه در ناتو جنجال آفريد

کارت تبريک نماينده دائم روسيه در ناتو جنجال آفريد

کارت تبريک غيرعرف نماينده دائمي مسکو در «ناتو» به همتايانش در اين سازمان، جنجال آفرين شد.
10 دي 1392 - 12:48:35 ق.ظ
از روز خونين تا کودتاي آرام
تحولات مهم مصر در سال 2013؛

از روز خونين تا کودتاي آرام

مصر در سال 2013 بشدت درگير بحران بود.
10 دي 1392 - 08:54:58 ق.ظ
اخبار تکان دهنده از وضعيت زنان مسلمان ميانمار

اخبار تکان دهنده از وضعيت زنان مسلمان ميانمار

از زنان روهينگيايي در پايگاه هاي نظامي ميانمار، به عنوان برده جنسي سوء استفاده مي شود.
9 دي 1392 - 02:20:14 ب.ظ
 

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1392
اخبار ورزشی
 
 
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

عناوین خبرهای ورزشی

منصوریان: تیم زیر 22 سال نیاز به معجزه دارد

منصوریان: تیم زیر 22 سال نیاز به معجزه دارد

تهران - ایرنا- سرمربی سابق تیم فوتبال زیر 22 سال گفت: این تیم برای موفقیت در مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا نیاز به معجزه دارد.

 
کمیته بین المللی المپیک در توانایی روسیه برای تامین امنیت المپیک سوچی تردیدی ندارد

کمیته بین المللی المپیک در توانایی روسیه برای تامین امنیت المپیک سوچی تردیدی ندارد

مسکو- ایرنا- رییس روابط عمومی کمیته بین المللی المپیک اعلام کرد: این کمیته در توانایی روسیه برای تامین امنیت بازیهای المپیک زمستانی سوچی تردیدی ندارد.

 
تیم فوتبال گهر درود جایگزین تیم زیر 22 سال برای بازی با کره جنوبی شد

تیم فوتبال گهر درود جایگزین تیم زیر 22 سال برای بازی با کره جنوبی شد

تهران - ایرنا - مسوولان فدراسیون فوتبال در تصمیمی تیم فوتبال گهر درود را جایگزین تیم زیر 22 سال کشورمان برای دیدار با کره جنوبی کردند.

 
علیرضا منصوریان از سرمربیگری تیم فوتبال زیر 22 سال استعفا کرد

علیرضا منصوریان از سرمربیگری تیم فوتبال زیر 22 سال استعفا کرد

تهران – ایرنا – علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال زیر 22 سال ایران به خاطر محقق نشدن خواسته هایش از مسوولیت خود کناره گیری کرد.

 
هاشمی: تیم ها باید به برگزاری 2 بازی در هفته عادت کنند

هاشمی: تیم ها باید به برگزاری 2 بازی در هفته عادت کنند

تهران-ایرنا- سرمربی تیم بسکتبال مهرام تهران گفت: تیم های حاضر در مسابقات لیگ باید به برگزاری 2 بازی در هفته عادت کرده و برای برطرف شدن مشکلات شان حرفه ای تر برنامه ریزی کنند.

 
سلیمانی:امیدوارم نمونه دوپینگ در بازی های خارج از تهران نیز گرفته شود

سلیمانی:امیدوارم نمونه دوپینگ در بازی های خارج از تهران نیز گرفته شود

تهران – عضو سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال گفت: به دنبال راه حلی برای گرفتن نمونه دوپینگ در بازی های خارج از تهران هستیم.

 
برنامه هفته بیست و دوم تا بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد

برنامه هفته بیست و دوم تا بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد

تهران - ایرنا - کمیته مسابقات سازمان لیگ ، برنامه چهار هفته از لیگ برتر از هفته بیست و دوم تا بیست و پنجم لیگ برتر را اعلام کرد.

 
قوچان نژاد:دور رفت لیگ برتر والیبال سنگین و غیرقابل پیش بینی بود

قوچان نژاد:دور رفت لیگ برتر والیبال سنگین و غیرقابل پیش بینی بود

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: رقابت ها در دور رفت بیست و هفتمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران بسیار سنگین و نتایج آن نیز غیر قابل پیش بینی بود.

 
داوود توکلی: رقابت های هندبال قهرمانی آسیا برای داوران هم حکم انتخابی دارد

داوود توکلی: رقابت های هندبال قهرمانی آسیا برای داوران هم حکم انتخابی دارد

تهران - ایرنا - نایب رییس ایرانی کمیته داوران فدراسیون بین المللی هندبال گفت: مسابقه های هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در بحرین، برای داوران قضاوت کننده در این رقابت ها نیز حکم انتخابی دارد.

 
ماجدی: بیک زاده از فردا تمرین می کند/کاش راه آهن در آزادی میزبان استقلال بود

ماجدی: بیک زاده از فردا تمرین می کند/کاش راه آهن در آزادی میزبان استقلال بود

تهران - ایرنا - سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران با بیان اینکه هاشم بیک زاده از فردا (چهارشنبه) به تمرینات این تیم بازمی گردد، گفت: دیدار استقلال مقابل راه آهن سورینت در ورزشگاه آزادی می توانست کیفیت این بازی را بالا ببرد و کاش این مسابقه در آزادی برگزار می شد.

 

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : سه شنبه 10 دی 1392