ورزشی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
ورزشی

 در برنامه نود دیشب چه گذشت؟ در برنامه نود دیشب چه گذشت؟

در هفته‌ای که رقابت‌های لیگ بر‌تر تعطیل و تنها چهار دیدار در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا برگزار شده بود، عادل فردوسی‌پور با یکی از برنامه‌های نودش مهمان خانه‌های مردم بود.؛ برنامه‌ای که در بخش نخست، به بررسی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین اردو‌ی تیم ملی می‌پرداخت و در بخش دیگرش حاشیه‌های ایجاد شده در هیأت فوتبال تهران را بررسی می‌کرد.
 
مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا؛
برتری تیم ملی جوان شده برابر کویت در دیدار تشریفاتی
دیدار تشریفاتی ایران و کویت فرصتی بود تا کارلوس کی‌روش از بازیکنان جدید و جوانی در ترکیب تیم ملی ایران بهره ببرد و سرانجام هم با یک برد شیرین نتیجه اعتماد خود به جوانان را دید. تیم ملی فوتبال ایران بعد از این دیدار در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی گینه می‌رود.
 
لوتار ماتئوس آخر این هفته در «ورزش از نگاه دو»؛
جایی‌که منابع مالی شکست فردوسی‌پور تأمین می‌شود
نزدیک ‌یک سال و نیم از راه‌‌اندازی شبکه تخصصی ورزش در ایران می‌گذرد و با گذشت این زمان، تازه دعوای شبکه‌های قدیمی برای ‌داشتن آنتن بالا گرفته است. نگاهی به کنداکتور برنامه‌های تلویزیونی، نشان می‌دهد که در شش ماه اخیر، چندین و چند برنامه جدید ورزشی در شبکه‌های دو، سه و تهران ایجاد شده که مهم‌ترین و موفق‌ترین آن، دور جدید برنامه ورزش از نگاه دو است که هم‌اکنون دومین برنامه پربازدید صدا و سیماست
 
با درخشش در رقابت‌هاي كشتي جايزه بزرگ فيلا- جام زومباتلي مجارستان
تيم کشتي فرنگي ايران قهرمان جايزه بزرگ فيلا شد
تيم كشتي فرنگي ايران در روز نخست رقابت‌هاي بين‌المللي جايزه بزرگ فيلا صاحب يك مدال طلا، دو نقره و يك برنز شد و در روز دوم هم سه تن از نمايندگان كشورمان به ديدار پاياني راه يافتند.
 
جریمه شش میلیون تومانی، تنها مجازات کمیته انضباطی؛
حرکت رحمتی به‌ اندازه ۶ میلیون تومان «نامتعارف» بود!
روز گذشته، کمیته انضباطی فوتبال حکمی صادر کرد که مانند همه حکم‌های این چند وقت اخیرش، جنجال‌برانگیز بود و تناقض‌های فراوان آن اعتراضاتی را به همراه داشت که مهم‌ترین آن، بیانیه باشگاه نفت بود و کمیته انضباطی فوتبال را فاقد عدالت، استقلال و قانونمندی دانست.
 
آخرین بازی مرحله مقدماتی جام‌ملت‌های آسیا؛
نخستین دیدار تیم ملی بعد ۳.‌۵ ماه؛ فرصتی برای جوانان
دیدار تیم ملی ایران و کویت از مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا، در حالی برگزار می‌شود که کارلوس کی‌روش به این دیدار بیشتر شبیه یک بازی آماده‌سازی برای رقابت‌های جام جهانی برزیل نگاه می‌کند و برعکس دیدار رفت، جو عمومی فوتبال ایران به سود کی‌روش است.
 
گلایه یک فرزند شهید از مسئولین فدراسیون فوتبال و صداوسیما؛
وقتی صدا و سیما و فدراسیون فوتبال خواب بودند
گرامیداشت یاد شهدای چوار امسال هیچ سهمی در سبد برنامه‌های صدا و سیما و فدراسیون فوتبال نداشت؛ آن هم در حالی که بسیاری بر این با‌ورند که اگر مسئولان مربوطه پیگیری کنند، این واقعه می‌تواند به یادبود بین‌المللی تبدیل شود.
 
خانه‌تکانی روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران
وینگادا برای دستیاری می‌آید: کی‌روش به ایرانی‌ها اعتماد ندارد
سخنان دیروز کی‌روش نشان می‌دهد، او علاوه بر آنکه به لیگ و بازیکنان لیگ ما اعتماد ندارد، به مریبان داخلی هم اعتمادی ندارد. حالا در این میان، فدراسیون فوتبال اصرار دارد که یک مربی ایرانی را روی نیمکت تیم ملی بنشاند؛ اما گویا کی‌روش به دنبال همکاری با گزينه مربي گري تيم ملی امید است.
 
 
چرا باشگاه‌های ایرانی از برند خود درآمدزایی نمی‌کنند؟
درآمدزایی از محل ثبت برند، یکی از مهم‌ترین منابع باشگاه‌های جهان است؛ موضوعی که تا کنون برای مدیران ایرانی غریبه بوده و آن‌ها منابع دولتی ‌را که کسب درآمد از محل آن‌ها راحت‌تر بوده، به کسب درآمد اینچنینی ترجیح داده‌اند؛ اما اگر باشگاه‌های ما می‌خواهند به سمت خصوصی‌سازی واقعی حرکت کنند، یکی از راه‌های آن درآمدزایی از محل ثبت برند است.
 
هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا؛
گام لغزان سپاهان؛ زردپوشان از قطر دست‌خالی بازگشتند
زردپوشان سپاهان در نخستین دیدار فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در خاک قطر با نتیجه سه بر یک مغلوب السد شدند تا شروع بدی را در لیگ قهرمانان تجربه کنند. به این ترتیب پرونده نمایندگان ایران در هفته نخست با دو شکست و یک تساوی و تنها برد تراکتورسازی بسته شد.
 
هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا؛
تراکتورسازی ۱۰ نفره ببرهای زرد عربستان را درهم شکست
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نخستین بازی فصل جدید لیگ قهرمانان در تبریز یک برد تاریخی را برابر تیم قدرتمند الاتحاد عربستان بدست آورد تا ایرانی‌ها ناکامی روز گذشته برابر تیم الشباب عربستان را فراموش کنند.
 
انتقاد عجيب يك نماينده مجلس از وزير ورزش
وقتی نماینده مجلس نمی‌تواند سه ماه هم پای رأی خود بایستد!
کمی بیش از سه ماه از حضور محمود گودرزی در پست وزارت ورزش و جوانان می‌گذرد و به ‌رغم کارهای قابل توجه وزارت ورزش و جوانان در این مدت ـ که دوری از جنجال و حاشیه‌سازی و پیگیری معقول و منطقی مسائل ورزش کشور را در دستور کار قرار داده‌ ـ روز گذشته با انتقادات شدید یک نماینده مجلس، که سخنگوی فراکسیون ورزش هم هست، روبه‌رو شد. سید هادی حسینی در گفت‌وگو با یک خبرگزاری اعلام کرد، ‌ما اشتباه کردیم به گودرزی رأی دادیم.
 
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
مورینیو به جهنم گالا رسید
شاگردان ژوزه مورینیو در دیداری سخت در لیگ قهرمانان اروپا در خانه گالاتاسرای به میدان می‌روند. مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه با برگزاری 2 دیدار به پایان می‌رسد که در آن شالکه در آلمان با رئال‌مادرید دیدار خواهد کرد و گالاتاسرای نیز در ترکیه به دیدار چلسی می‌رود.
 
هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا؛
فولاد کار خود را با تساوی در خانه حریف آغاز کرد
تیم فوتبال فولاد خوزستان دومین نماینده ایران در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا موفق شد در اولین مسابقه خود برابر نماینده قطر به تساوی برسد و اولین امتیاز را در خانه حریف کسب کند.
 
هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛
شکست آبی‌پوشان در نخستین گام آسیایی برابر الشباب عربستان
استقلال تهران، ‌‌نخستین نماینده فوتبال ایران، نتوانست از پس الشباب عربستان برآید و در نخستین هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شکست تلخی برابر نماینده عربستان، آن هم در ورزشگاه آزادی متحمل شد. سایر نمایندگان ایران امروز و فردا به مصاف حریفان خود می‌روند.
 
در حاشیه درخواست کی‌روش از ادینهو؛
تیم ملی فوتبال ایران در راه جام‌جهانی یا تیم اتباع خارجی؟
گویا قرار است کاروان تیم ملی فوتبال ایران در راه جام‌جهانی یک مهمان ویژه داشته باشد! این‌ بار دیگر نه سخن از یک بازیکن ایرانی‌ ـ ژاپنی است و نه ایرانی‌های پرورش یافته در لیگ‌های اروپایی و آمریکایی، بلکه مهمان جدید تیم ملی ‌بازیکنی برزیلی است که از قضا در همین لیگ ایران گل کرده و اکنون که در‌ تعطیلات لیگ در دبی است، از راه دور و به کمک برخی رسانه‌ها در حال رساندن خودش به ترکیب تیم ملی ایران است.
 
 
 
 
 



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : سه شنبه 13 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: