تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
آقا جون برگرد...

آقاجون دیگر نمی گویم بیا

چرا باید بگویم بیا !!؟؟

مگر نیامدی، مگر نبودی ؟؟؟

از این به بعد می گویم

آقا جون برگرد

غلط کردیم

برگرد..



:: موضوعات مرتبط: دینی ، اعقتادی ، احادیث و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 11 تير 1395
آنچه درباره رشته انسانی باید بدانیم

موقعیت شغلی در ایران :
فارغ‌التحصیلان این رشته می‌توانند در مراکز مشاوره وزارت آموزش و پرورش ، سازمان بهزیستی و مراکز مشاوره خصوصی و دولتی فعالیت نمایند.
درس‌های این رشته در طول تحصیل :
دروس اصلی:
قواعد صرف عربی، قواعد نحو عربی، تجزیه و ترکیب، ترجمه و درک متون عربی، مأخذشناسی اسلامی، اصول فقه، حقوق اساسی، آشنائی با کلیات علوم قرآنی و حدیث، تربیت در اسلام، روانشناسی عمومی، آسیب‌شناسی روانی، روانشناسی اجتماعی، مبانی جامعه‌شناسی مفاهیم اساسی،‌مبانی مددکاری اجتماعی، ریاضیات پایه، مبانی جمعیت‌شناسی.
دروس تخصصی :
متون تخصصی فقه، فقه تطبیقی، قواعد فقه، تفسیر موضوعی قرآن در زمینه‌های حقوق متقابل افراد خانواده نسبت به هم، ارث، وصیت، طلاق، حدود، دیات، قصاص و شهادت، روانشناسی تربیتی، بهداشت روانی، مسائل نوجوانان و جوانان، خانواده درمانی، روانشناسی رشد کودکی، جامعه‌شناسی خانواده،‌ جامعه‌شناسی روستایی، جامعه‌شناسی تاریخی خانواده،



:: موضوعات مرتبط: آموزشی ، اوقات فراغت و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 11 تير 1395
روز قدس؛ روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین

روز قدس؛ روزی علیه نسیان

تهران- ایرنا- تلاطم سال های اخیر در کشورهای عربی باعث شده تا اندازه قابل توجهی مساله فلسطین از کانون توجه خارج شود؛ موضوعی که اشغالگران صهیونیست بیشترین نفع را از آن می برند. روز قدس اما فرصتی دوباره برای تاکید بر اهمیت مساله فلسطین است.

 

راهپیمایی و مراسم روز قدس تلنگری کاری بر پیکر افکار و اذهان دنیای اسلامی و حتی جامعه جهانی است که مهمترین چالش و اصلی ترین بحران در خاورمیانه، کشورهای عربی و جهان اسلام چیست و چرا نباید این مساله‌ از نگاه و توجه ها دور بماند.
نزدیک به 70 سال پیش، رژیم صهیونیستی اعلام موجودیت کرد و سنگ بنای این رژیم جعلی بر مبنای یک طرح ریزی استعماری و اقدامی اشغالگرایانه گذاشته شد.
در یک سوی این فرایند نکبت بار، دولت وقت لندن قرار داشت که پس از جنگ جهانی اول و فروپاشی امپراتوری عثمانی، قیمومیت برخی مناطق را در اختیار گرفت که تا پیش از آن بخشی از امپراتوری عثمانی بود. یکی از این مناطق سرزمین فلسطین بود؛ سرزمینی که داری هویت تاریخی و ساکنانی مشخص است.



:: موضوعات مرتبط: سیاسی , فرهنگی ، باورهای جامعه و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
:: ادامه مطلب
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 11 تير 1395
یزدانی فردا استقلالی می شود

یزدانی فردا استقلالی می شود

بازیکن سابق سپیدرود رشت با استقلال قرارداد خواهد بست.
به گزارش کاپ، میعاد یزدانی فردا به عنوان بازیکن سهمیه زیر 23 سال به استقلال خواهد پیوست.
وی که در گذشته بازیکن تیم های پایه استقلال بوده، فصل گذشته در تیم سپید رود رشت بازی کرد و با این تیم موفق به صعود از لیگ دو به لیگ یک شد.

وی در ابتدای آغاز به کار منصوریان در استقلال در تمرینات استقلال حضور یافت و در تست فنی این تیم شرکت کرد. یزدانی از نظر فنی موفق شد نظر مثبت منصوریان را جلب کند.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , عکس های ورزشی ، لیگ برتر ایران و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 11 تير 1395