تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
حجاب در نزد برخی دختران ایرانی

چندی قبل با تبلیغات بسیار، نمایشگاه «مد اسلامی» در تهران برگزار شد. هفته قبل هم یک سایت رسمی با آپلود عکس های بسیاری از زنان ایرانی، آنها را مد های مستهجن متحرک نامید



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , فرهنگی ، باورهای جامعه و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393
عکس منشوری شریفی نیا و نرگس محمدی صدای منتقدان را درآورد
به گزارش خبرنگاروبگردی باشگاه خبرنگاران،برخی از تصاویر هنرمندان در برزیل با انتقادات بسیاری از سوی افکار عمومی و ناظران همراه بوده است . تارنمای انقلاب نیوز با انتشار عکسی عجیب از محمد رضا شریفی نیا و نرگسی محمدی در این خصوص نوشت :" محمدرضا شریفی نیا و نرگس محمدی که در قالب تشویق تیم ملی فوتبال و ظاهرا برای ساخت یک فیلم به تهیه کنندگی سید جواد هاشمی به برزیل رفته بودند، دسته گل دیگری را از این جمع به آب دادند.
  آنها در یکی از خیابان های برزیل و در شرایطی که مهران غفوریان و لیندا کیانی هم در حاشیه تصویر دیده می‌شوند، در اقدامی سوال برانگیز و عجیب، سرهای خود را در قالب صورت‌های یک نقاشی با پوشش نامناسب قرار داده و مشغول خوشگذرانی شده اند. تصویر ذیل که تلاش شده به جهت عکس مستهجن آن ویرایش شود، نتیجه این اقدام مشترک بوده است.
 حقیقتا با این جماعت که نام هنرمند را بر روی خود نهاده اند، چه باید گفت؟ آیا این رفتار آنها نیز در راستای اقدامات فرهنگی(!) آنها بوده و یا آنان تاکید دارند که در این سفر نماینده ملت ایران نبوده اند؟


:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , فرهنگی ، باورهای جامعه و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393
فرود اضطراری یک فروند بالگرد نیروی دریایی ارتش در بوشهر

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش از فرود اضطراری یک فروند بالگرد این نیرو عصر امروز (چهارشنبه) در حوالی شهرستان دیر استان بوشهر خبر داد.

به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، در پی انتشار اخباری مبنی بر سقوط  بالگرد نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار دوم سیاوش جره، معاون عملیات این نیرو در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش ضمن تکذیب خبر مذکور افزود: این بالگرد به دلیل نقص فنی صرفا فرود اضطراری داشته و الحمد الله هیچگونه آسیب جدی به سرنشینان و بالگرد مورد اشاره وارد نگردیده است.
دریادار جره همچنین گفت: این بالگرد در حال انجام تجسس، نجات و عملیات مقابله با آلودگی دریایی بوده است.

امیر دریادار حبیب اله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز عصر چهارشنبه در گفت وگوی اختصاصی با ایرنا در خصوص فرود اضطراری یک فروند بالگرد این نیرو در سواحل بندر دیر با انتقاد از انتشار خبر سقوط این بالگرد توسط برخی از رسانه ها، افزود: خلبانان با آموزش های ویژه ای که دیده اند در موارد بروز نقص فنی از سطح دریا به سمت ساحل حرکت کرده و بالگرد را به زمین می نشانند.

وی در خصوص چگونگی بروز و دلیل حضور این بالگرد در سواحل بندر دیر نیز گفت: نیروی دریایی و سازمان بنادر و کشتیرانی در زمینه تجسس، نجات، بررسی و رفع آلودگی های زیست محیطی سطح دریا به ویژه آلودگیهای نفتی همکاری دارند.

دریادار سیاری ادامه داد: این همکاری و انجام وظیفه با هدف حفظ منافع جمهوری اسلامی بطور معمول انجام می شود و جزو وظایف و ماموریت های تعریف شده این نیرو نیست.

وی گفت: این بالگرد از نوع (ای بی -212) بوده که برای انجام تعمیرات به بوشهر منتقل خواهد شد.

این بالگرد از مبداء عسلویه به سمت بوشهر در حرکت بود که حدود ساعت 16 حوالی شرق بندر دیر دچار سانحه شد.



:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 23 مرداد 1393
مهندس و مدیر

مردی که سوار بر بالن در حال حرکت بود ناگهان به یاد آورد قرار مهمّی دارد؛ ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود پرسید:

"ببخشید آقا ؛ من قرار مهمّی دارم ، ممکنه به من بگویید کجا هستم تا ببینم   به موقع به قرارم می رسم یا نه؟"

مرد روی زمین : بله، شما در ارتفاع حدودا ً ۶ متری در طول جغرافیایی "۱٨'۲۴ﹾ۸۷ و عرض جغرافیایی "۴۱'۲۱ﹾ۳۷ هستید.

مرد بالن سوار : شما باید مهندس باشید.

مرد روی زمین : بله، از کجا فهمیدید؟؟"

مرد بالن سوار : چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا ً دقیق بود به درد من نمی خورد و من هنوز نمی دانم کجا هستم و به موقع به قرارم می رسم یا نه؟"

مرد روی زمین : شما باید مدیر باشید.

مرد بالن سوار : بله، از کجا فهمیدید؟؟؟"

مرد روی زمین : چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا میخواهید بروید. قولی داده اید و نمی دانید چگونه به آن عمل کنید و انتظار دارید مسئولیت آن را دیگران بپذیرند



:: موضوعات مرتبط: طنز ، داستان ، کاریکاتور , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : یک شنبه 19 مرداد 1393
شهباززاده: افتخار می‌کنم پیراهن شماره ۱۰ استقلال را می‌پوشم

سجاد شهباززاده با گلم پاسخ محبت‌های هواداران استقلال را دادم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال به خود افتخار می‌کند که پیراهن شماره ۱۰ این تیم را می‌پوشد.

سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به لحاظ نتیجه بازی بدی برای ما نشد. بازی را خوب آغاز نکردیم و تیم حریف موقعیت‌هایی به دست آورد اما رفته رفته بازی را در دست گرفتیم. در اواخر بازی یکی از موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شد و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، تصریح کرد: خوشحالم که موفق شدم برای استقلال گل ارزشمند و مهمی را به ثمر برسانم. در دو بازی اخیر تلاش زیادی کردم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم اما از خودم توقعی بیشتر از این را دارم و سعی می‌کنم به اهدافی که می‌خواهم، برسم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان تهرانی یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ هستند، افزود: امسال تیم خوبی داریم و با اضافه شدن مصدومان، شرایطی بهتر از این خواهیم داشت.

شهباززاده با ابراز تشکر از هواداران استقلال عنوان کرد: قبل از اینکه برای استقلال گل برنم، هواداران به خوبی از من حمایت کرده بودند و خوشحالم با گلی که زدم، جواب محبت‌های آنها را دادم.

وی در خصوص پوشیدن پیراهن شماره 10 استقلال به تسنیم گفت: باعث افتخار من است که در تیم بزرگ استقلال شماره 10 را می‌پوشم. این پیراهن بر تن بزرگانی بوده که از اسطوره‌های استقلال بوده‌اند و همین مسئله مسئولیت مرا بیشتر می‌کند. قطعاً همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بازیکن شایسته‌ای برای استقلال باشم.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393
اگر جنگ غزه ادامه پیدا کند، رژیم صهیونیستی نابود می‌شود

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر جنایات رژیم صهیونیستی ادامه پیدا کند قبل از این که غزه آسیبی ببیند این رژیم صهیونیستی است که نابود خواهد شد.

به گزارش دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش که در راهپیمایی روز قدس حضور یافته بود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این حضور گسترده مردم هم حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و هم لبیک مردم به فرمایشات مقام معظم رهبری است .

وی ادامه داد: این حضور باشکوه مردم ایران نشان می‌دهد که اسرائیل جایگاهی در بین ملت‌ها ندارند.

امیر پوردستان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از هفته گذشته شکست خود را پذیرفته است، گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از هفته گذشته به تمامی کشورهای همسایه و حامیان خود متوسل شده که این جنگ را به آتش بس ختم کند و این نشان از ضعف و شکست رژیم صهیونیستی می‌باشد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: اگر این جنگ ادامه پیدا کند قبل از این که غزه آسیبی ببیند این رژیم صهیونیستی است که نابود خواهد شد.

امیرپوردستان در پایان گفت: خدا را شکر فلسطین راه اقتدار خود را پیدا کرده و این حضور پرشور مردم نیز درسی است برای سایر ملت‌ها که از مردم ستم دیده و مظلوم غزه حمایت کنند.



:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 24
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393
ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت

ناگروه سی ام جمهوری اسلامی ایران با حضور دریادار سیاری در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی ارتش پهلو گرفت.

 به گزارش روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، ناوگروه سی ام نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند و ناو پشتیبانی رزمی بوشهر که اوایل اردیبهشت ماه سال جاری به آب های آزاد و جنوب آفریقا اعزام شده بود، امروز در اسکله منطقه یکم این نیرو پهلو گرفت.

مراسم استقبال از این ناوگروه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، رییس عقیدتی سیاسی این نیرو و مقام های لشکری و کشوری استان هرمزگان برگزار شد



:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 18
|
تعداد امتیازدهندگان : 7
|
مجموع امتیاز : 7
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393
افشای رابطه ستاره مشهور با 11 زن +عکس

 

پس از افشای سوء استفاده‌ی وی از 11 زن ، همسرش از وی درخواست طلاق نمود… تایگز وودز، ستاره‌ی ورزش گلف در حالی هفته ی آینده مراحل نهایی طلاق از همسرش را انجام خواهد داد، که این طلاق چندان هم ارزان برای وی تمام نشده است!
 
به گزارش بانکی دات آی آر ، الین نوردگرن، همسر سابق وودز ، پس از اطلاع از رسوایی اخلاقی وی، تعهد داد در ازای دریافت 750 میلیون دلار از این ستاره‌ی گلف، این موضوع را با هیچ رسانه‌ای در میان نگذارد. هر چند ماجرای ارتباط تایگر با 11 زن دیگر، علی رغم تلاش‌های وی، افشا شد ولی همسر سابقش به تعهد خود عمل کرده و تا کنون مصاحبه‌ای در این خصوص انجام نداده است.
 
 
افشای رابطه  ستاره مشهور با 11 زن +عکس
 
 

 

دادگاه همچنین حضانت فرزندان این زوج را نیز به مادر آنها داده و تایگر تنها تحت شرایط خاص که دادگاه آن را مشخص خواهد کرد می‌تواند فرزندانش را ملاقات کند. گزارش‌ها حاکی است، این طلاق بزرگترین و حساسترین طلاق در بین افراد مشهور و ستاره‌های ورزشی بوده است.
 
تایگر وودز، ستاره ی گلف جهان و گرانترین ورزشکار از لحاظ تبلیغاتی بود به طوری که با شرکتهای معتبری همچون نایک، همکاری تنگاتنگ و بلند مدت داشت که البته پس از ماجرای رسوایی، درآمدش به طور محسوسی کاهش یافت. پس از افشای سوء استفاده‌ی وی از 11 زن ، همسرش از وی درخواست طلاق نمود.


:: موضوعات مرتبط: حوادث ، اتفاقات ، وقایع تلخ و شیرین و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 17
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : یک شنبه 12 مرداد 1393
چگونه دیگران را به خود جذب كنيم ؟

در ده ثانيه نشان دهيم كه براي خود كسي هستيم.
يكي از دوستان من به نام كارن در حرفة خود كه تزيين و مبلمان خانه هاست بسيار ماهر و مورد قبول است . همسر او نيز به همان اندازه در كار خودش كه ارتباطات است ، شهرت قابل توجهي دارد . آنها دو پسر كوچك دارند .
در محيط كار همه مطيع كارن هستند و براي نظراتش ارزش قائلند . او در اين زمينه فردي سرشناس است .
با اين حال هميشه از اين مسئله شكايت دارد كه وقتي مي خواهد در مشكلات كاري همسرش به او كمك كند ، يا وقتي درمسائل مربوط به مدرسة بچه هايش شركت كند ، هيچ كس به حرف هاي او اعتنا نمي كند .
او يكبار از من پرسيد : « چه طور ميت وانم در يك جمع مورد توجه واقع شوم ، طوري كه بتوانم نظر افرادي كه مرا نمي شناسند به خود جلب كنم يا حداقل آدم جالبي به نظر برسم ؟ » روش هايي كه در اين بخش آمده ، به شما كمك مي كند تا به اين هدف دست يابيد . شما مي توانيد با استفاده از اين روش ها ، درنظر هر كسي ، فردي خاص باشيد . و در هر جمعي نظرها را به خود جلب كنيد ، حتي اگر درآن جمع فردي بيگانه و ناآشنا باشيد .



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ,
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
:: ادامه مطلب
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : دو شنبه 6 مرداد 1393