ورزشی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
ورزشی
هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال
پرسپولیس روی موج ناکامی رقبا به جمع مدعیان قهرمانی پیوست
آخرین بازی هفته بیست و هفتم لیگ برتر که از قضا آخرین بازی لیگ در سال ۱۳۹۲ هم بود با پیروزی شیرین سرخ‌های پایتخت‌ همراه بود تا شاگردان دایی در جمع سه تیم بالای جدول قرار گیرند و به قهرمانی امیدوار شوند. با انجام این بازی لیگ برتر به مدت سی‌وچند روز تعطیل می‌شود و بازی‌های در ابتدای سال ۱۳۹۳ از سر گرفته می‌شود.
هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران؛
ملوان کولاک کرد؛بازی شش تایی شد و استقلال چهار تایی!
بار دیگر ملوان در یک بازی حساس ترمز استقلال را کشید و با تحمیل یک شکست سنگین رقبای آبی‌پوشان را در چهار هفته باقی‌مانده خوشحال کرد. به این ترتیب و با شکست استقلال فولاد سال ۱۳۹۲ را با صدرنشینی به پایان برد.
یک اسکی‌باز در کما، بقیه در اعتصاب!
در پی حادثه دلخراشی که برای شاهسواری رخ داد، اسکی‌بازها در اعتراض به نا‌امن بودن پیست دیزین و ‌پاسخگو نبودن مسئولان آن، این پیست را تحریم کردند؛ هفته گذشته، امین شاهسواری در پیست دیزین دچار حادثه شد و به کما رفت.
مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛
گام بلند بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برای صعود به جمع هشت تیم
در نخستین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا، موفق شد میزبان خود منچسترسیتی انگلیس را در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و گام بلندی برای راهیابی به مرحله یک چهارم نهایی بردارد.
چشم امید مدعیان به ملوان؛
راه صدرنشینی از مزداب انزلی می‌گذرد
تیم فوتبال استقلال تهران درحالی روزچهارشنبه به مصاف ملوان بندرانزلی می رود که نتیجه پایانی این دیدار تاثیر زیادی در تعیین قهرمان فصل جاری لیگ برتر ( جام خلیج فارس) دارد. چشم امید مدعیان قهرمانی سیزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور (فولادخوزستان، نفت تهران، سپاهان و البته پرسپولیس) به ملوان است تا با شکست یا توقف استقلال بتواند مسیر را برای آنان هموار کند.
چرا تجربه موفق ولاسکو در سایر رشته‌ها موفق نمی‌شود؟
ولاسکو رفت، ولاسکوهای دیگر را دریابید!
تصور اینکه در رقابت‌های معتبر المپیک، که به دست آوردن ‌مدال، آرزوی هر ملتی است، در رشته‌هایی نظیر دوچرخه‌سواری بی‌ام‌ایکس و شلیک به اهداف پروازی نیز مدال تعلق می‌شود و‌ این وسوسه را برمی‌انگیزد که چرا برای صید مدال از این اقیانوس هیچ تدبیری اندیشیده نمی‌شود؟ یعنی تیمی که در رده نهم جهانی است، سهمی از سی مدال شمشیربازی المپیک نخواهد داشت؟
لیگ قهرمانان اروپا
غول فوتبال اروپا پشت دروازه
بهترین تیم حال حاضر فوتبال جهان چهارشنبه شب در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال می رود. آرسنالی که البته نسبت به فصل گذشته وضعیت بهتری دارد. "کلارنس سیدورف" هم در نخستین تجربه جدی مربیگری خود در تیم میلان، میزبان آتلتیکومادرید است.
گزارش برنامه نود شب گذشته؛
انتقاد تند و تیز علی کریمی و مایلی‌کهن علیه علی دایی+ویدئو
هنوز هفته بیست‌و‌هفتم لیگ بر‌تر به پایان نرسیده، این موضوع باعث شد تا بخش مهمی از برنامه نود شب گذشته به قهرمانی تراکتورسازی و گفت‌وگو با کاپیتان و سرمربی این تیم بگذرد؛ اما بخش مهم و جنجالی نود، جایی بود که علی کریمی و کمی بعد محمد مایلی‌کهن، انتقادات تندی را علیه علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس مطرح کردند.



|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 2 اسفند 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: