ورزشی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
ورزشی
کد خبر: 294386
تاریخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۱/۱۶ - ۱۴:۰۰
 
شايعه پيوستن ستاره پرسپولیس به استقلال جدي‌تر شد؟!
روز گذشته يكي از ستاره هاي جوان تيم پرطرفدار پايتخت همراه دوست سرمربي تيم رقيب در يكي از رستوران‌هاي فرحزاد ديده شد.
     

دوست سرمربي نامدار كه به تازگي توسط يكي از بازيكنان نامدار كشور تهديد به افشاگري شده همراه اين بازيكن به رستوران رفته بودند و شنيده شده براي فصل بعد هم با اين بازيكن به توافق رسيدند.

البته پيش از اين هم در مورد اين بازيكن گفته مي‌شد كه بي‌علاقه نيست تا به تيم رقيب برود و حالا با اين نشست، شايعه پيوستنش به تيم رقيب جدي تر از قبل شده است.

 گفتنی است چند روز پیش شایعاتی مبنی بر مذاکره استقلال با پیام صادقیان  شنیده شده بود. و این بازیکن در واکنش به این شایعه گفته بود که به خیچ وجه حاضر نیست به استقلال برود.

 

 
هافبک استقلال: اگرتیم های عربی به من پیشنهاد دهند، قطعا می روم!
اگر من الان به استقلال عرق نداشتم شروع می‌کردم به حرف زدن اما صادقانه می‌گویم الان شرایطی نیست که من بخواهم درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال با شما حرفی بزنم. ترجیح می‌دهم سکوت کنم.

درست زمانی که استقلال به یک بازیکن آماده در خط میانی نیاز داشت به روزهای اوج بازگشت. آن بازیکنی که با نمایش معمولی‌اش همه را ناامید کرده بود و انتقادهای بسیای را سبب می‌شد در هفته‌های اخیر به عصای دست امیر قلعه‌نویی بدل شده است. آری، از پژمان نوری حرف می‌زنیم. یک انزلی چی تمام عیار. مردی که به استقلال آمده است تا عمر فوتبالی‌اش را زیاد کند. استقلال برای نوری به مثابه خونی تازه بود. خونی در رگ‌های جسمی نیمه جان که انگار داشت آخرین نفس‌هایش را شماره می‌کرد. نوری اکنون نه در اوج اوج اما به روزهای خوبش بازگشته و اگر همین رویه را پیشه کند شاید بتوان جسارت به خرج داد و گفت او به اوج بازگشته است. گفت و گو را با هافبک- مدافع استقلال از نقطه‌ای آغاز کردیم که این روزها به معضل بزرگی برای استقلال بدل شده؛ از جدایی‌ها، از پیشنهاد‌های میلیاردی تیم‌های عربی که یکی یکی بازیکنان را به آن ور آب می‌برد.




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 16 بهمن 1392
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: