تامین امنیت دفاعی مراکز حیاتی و حساس کشور از اهداف اصلی پدافند است

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
تامین امنیت دفاعی مراکز حیاتی و حساس کشور از اهداف اصلی پدافند است

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی گفت: با تلاش بی‌وقفه کارکنان، آمادگی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) برای مقابله با هرگونه تهدید در شرایط مطلوبی قرار دارد. 
 امیر علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) در جمع کارکنان این قرارگاه گفت: تامین امنیت دفاعی مراکز حیاتی، حساس و مهم کشور از اهداف اصلی قرارگاه پدافند هوایی است و افزایش قدرت دفاعی مستلزم این است که در بهترین وضعیت آمادگی در حوزه پدافند عامل و غیرعامل قرار داشته باشیم.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی اظهار داشت: امروز قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) با استفاده از کارکنان جوان که تمام مراحل آموزش خود را در همه سطوح در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی داخلی طی کرده‌اند و بهره‌گیری از سامانه‌های کاملا بومی و بدون هیچ‌گونه وابستگی به خارج از کشور ماموریت دفاع از آسمان کشور را به انجام می‌رساند و در بحث سامانه‌های پدافندی هم با اتکا به دانش بومی نیاز خود به سلاح و سامانه را کاملا از داخل کشور تامین می‌کند.

وی افزود:با تلاش بی‌وقفه کارکنان آمادگی قرارگاه پدافند هوایی برای مقابله با هرگونه تهدید در شرایط مطلوبی قرار دارد و این آمادگی باید روزبه‌روز و متناسب با نوع تهدید افزایش یابد.





:: موضوعات مرتبط: نظامی ؛ توان رزمی ، اقتدار نیروهای مسلح و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 1 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: