عصبانیت استقلالی ها از سوگلی قلعه نویی

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
عصبانیت استقلالی ها از سوگلی قلعه نویی
 
از همه بیشتر پول گرفته و قهر کرده؛
هافبک عراقی استقلال که تاکنون نیم میلیارد دریافتی داشته است باز هم به خاطر مسایل مالی اعتصاب کرد و همراه تیم به کیش نرفت و در تهران ماند.
 
 به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، کرار جاسم که چند روز پیش و طی جلسه ای با امیر قلعه نویی، به او قول داد که بدون حاشیه و جنجال کارش را دنبال کند، دوباره تیم را به حاشیه برد و به خاطر اینکه پرداخت مطالباتش به تاخیر افتاده بود، تیم را در سفر به کیش همراهی نکرد.

 این قضیه در حالی اتفاق افتاد که استقلال پس از پشت سر گذاشتن روزهای حاشیه فراوان و در فصل نقل و انتقالات، در حال رسیدن به آرامش نسبی بود.

 دلیل اصلی قهر این بازیکن هم پول است در حالی که خبر رسیده هافبک عراقی تاکنون بیشترین دریافتی را در بین بازیکنان استقلال داشته است.

 کرار در حالی قهر کرده که تاکنون چیزی حدود نیم میلیارد تومان از مبلغ یک میلیارد قراردادش را دریافت کرده تا در جمع آبی پوشان، بیشترین دریافتی را داشته باشد و اینکه حالا به خاطر مسایل مالی قهر کرده جای تعجب و تامل دارد.

 بازیکنان به خاطر این رفتار کرار حسابی از او دلخور شده اند و معتقدند که تیم را دوباره وارد حاشیه کرده است و به همین خاطر هم علیه او موضع گرفته اند و نظرشان بر این است که باشگاه باید به شدیدترین شکل ممکن با او برخورد و وی را جریمه سنگینی بکند.




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , عکس های ورزشی ، لیگ برتر ایران و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : یک شنبه 14 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: