چگونه منافقین شکنجه روانی می‌شوند!+تصویر

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
چگونه منافقین شکنجه روانی می‌شوند!+تصویر

ظاهرا این مسائل چنان به اعضای سازمان فشار روانی ایجاد کرده است که مطالبی با مضمون فراخوان به آمریکا و سازمان ملل‌متحد برای توقف این مسئله منتشر کرده‌اند.

 به گزارش دیده‌بان، در ماه های اخیر رسانه های مختلف گروهک تروریستی منافقین مواردی را مطرح نموده اند که که مدیران سازمان اعتراف می کنند بروز آنها موجب شکنجه روانی برای ساکنان لیبرتی است.

در این راستا گفتنی است دست اندرکاران حاضر در عراق که به نحوی با مسائل مربوط به منافقین در ارتباط اند با افزایش این موارد عملیات روانی مناسبی را علیه منافقین صورت بدهند.

گفتنی است ،پس از انتشار خبر "تلاش برای اعزام برخی خانواده های منافقین به عراق" ،منافقین در مطالب گسترده ای واهمه خود را از این مسئله نشان دادند و ضمن اعتراض به این مسئله،ملاقات اعضا با خانواده هایشان شکنجه روانی اعضا و نقض قلمداد کردند.

خبر بعدی که بلافاصله منافقین به آن واکنش نشان دادند و آن راشکنجه روانی خواندند پخش مداحی در کمپ لیبرتی توسط نیروهای عراقی است.

ظاهرا این مسئله چنان به اعضای سازمان فشار روانی ایجاد کرده است که مطالبی با مضمون فراخوان به آمریکا و سازمان ملل‌متحد برای توقف این مسئله منتشر کرده‌اند.

سایت سازمان در این راستا نوشته است:

"تمامی این بلندگوها در ایستگاه پلیس کمپ قرار دارند و پخش صدا از آنها بر روی محل استقرار ساکنان متمرکز شده است. این شکنجه روانی 42روزه برای بیماران که در بخش یک لیبرتی و در نزدیک‌ترین نقطه به این بلندگوها قرار دارند به‌طور مضاعف آزار دهنده است و خواب و استراحت را از آنها سلب کرده است."

 22 در ادامه منافقین با اعتراف به شکنجه شدن می نویسند:

"اعمال این شکنجه روانی علاوه بر نقض شمار زیادی از کنوانسیونهای بین‌المللی از جمله کنوانسیون منع شکنجه، نقض آشکار یادداشت تفاهم امضا شده بین دولت عراق و ملل‌متحد در روز 4 دیماه 1390 (25دسامبر 2011) است و تکرار شکنجه روانی دو ساله ساکنان در اشرف، توسط مأموران اطلاعات آخوندی تحت نام خانواده ساکنان است است. شکنجه‌گران با 320بلندگو از فوریه 2010 تا دسامبر 2011 به‌طور شبانه روزی تهدید می‌کردند."

انتشار این مطالب نشان می دهد که هر گزاره ای که به مسئله عواطف اعضای سازمان مربوط باشد ،شکنجه به حساب می آید چرا که شاید زمینه را برای تهییج و تلاش برای خروج اعضا مهیا نماید.

 




:: موضوعات مرتبط: سیاسی , فرهنگی ، باورهای جامعه و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 20 آذر 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: