تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
اصرار قلعه نویی برای جذب دروازه بان پرسپولیسی!

 
سرمربی استقلال برای نیم فصل دوم اصرار به جذب دروازه بان سابق پرسپولیس دارد.
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رافائل داسیلوا سنگربان خارجی استقلال دیگر از نیمکت نشینی خسته شده و تصمیم به جدایی گرفته است.

 این دروازه بان که امیدوار بود در جام حذفی به قفس توری برسد، باز هم نیمکت نشین شد تا کاسه صبرش لبریز شود و بعد از بازی جدایی اش از این تیم و در نیم فصل دوم را اعلام کند.

 ظاهرا امیر قلعه نویی هم بی میل نیست که برای نیم فصل دوم دروازه بان دیگری جذب کند.

 سنگربان مدنظر قلعه نویی، حسن رودباریان دروازه بان سابق پرسپولیس است، همان دروازه بانی که قبل از شروع فصل هم زمزمه آبی پوش شدنش شنیده می شد. حالا باید دید که این بار استقلالی می شود یا خیر.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
رسوایی اخلاقی فوتبالیست مشهورباعث جدایی زوج جوان شد!

 
مسوت اوزیل، بازیکن آلمانی باشگاه آرسنال موجبات جدایی یک زوج جوان را فراهم کرد.
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، در پی رسوایی اخلاقی مسوت اوزیل بر داشتن ارتباط با نامزد یکی از هم تیمی‌‌های سابقش یعنی کریستین لل، این زوج جوان پس از 2 سال نامزدی از هم جدا شدند.

مسوت اوزیل گویا از طریق شبکه اجتماعی واتس اپ، با ملانی رکینگر، نامزد کریستین لل ارتباط داشت است و لل جسی از افشای این خبر تصمیم گرفت به رابطه دو ساله‌اش با ملانی پایان دهد و به این ترتیب ملی‌پوش آلمانی زمینه جدایی این زوج آلمانی را فراهم کرد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 30 مهر 1393
کارت هواداری خیابانی لو رفت / طرفدار چه تیمی؟

 khiayabani

نخستین بار 4 هفته قبل بود که گزارش جواد خیابانی برای پرسپولیس، صدای اعتراض هواداران این تیم را در فضای مجازی درآورد. جدا از همه اشتباهات مکرر او( برای مثال اشتباه کردن سوشا و حامد لک در چندین نوبت)، این گزارشگر نگاهی اغراق آمیز به تعداد تماشاگران تبریزی حاضر در ورزشگاه آزادی داشت. تعدادی از پرسپولیسی ها معتقد بودند او در صحنه های گلزنی تراکتور، شادی به مراتب بیشتری نسبت به گل بنگر برای پرسپولیس نشان داده و روی موقعیت خطرناک عالیشاه در نیمه دوم نیز به طور کامل سکوت کرده است! حالا، تصویر کارت افتخاری هواداری باشگاه تراکتور که یکی دو سال قبل به خیابانی اهدا شده بود، به سرعت شبکه های اجتماعی را درنوردیده تا رابطه این گزارشگر و هواداران قرمز، تارتر شود.

گزارش نبرد این هفته پرسپولیس با استقلال خوزستان، اعتراض های پرسپولیسی ها به خیابانی را به مراتب افزایش داد. از اشاره به شهدای آتش نشان به هنگام خلق یکی از جدی ترین موقعیت های پرسپولیس و بازی و سکوت او درباره این موقعیت که بگذریم، اوج کار او بعد از گل دوم عباس زاده رقم خورد. جواد بعد از گل دوم سرخپوشان نتیجه گرفت که این تیم «بازنده» به رختکن نخواهد رفت! او در لحظات زیادی از بازی نیز به سوت و کور بودن سکوهای سرخ اشاره کرد تا دوباره به یک موضوع روز در فضای مجازی تبدیل بشود و بسیاری از پرسپولیسی ها واکنش های منفی شان را نثار مردی کنند که در برنامه نوروزی آقای گزارشگر، جوان های علاقه مند به این حرفه را از دم تیغ می گذراند و تاکید کنند که دوست ندارد او گزارشگر بازی های تیمشان باشد



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 5 مهر 1393
پیام صادقیان کنار گذاشته شد

کادر فنی پرسپولیس به هیچ وجه از وضعیت بدنی پیام صادقیان رضایت ندارد و او به احتمال زیاد در صورت ادامه این روند از تمرینات گروهی سرخپوشان کنار گذاشته می شود.

محرومیت دو ماهه پیام صادقیان رفته رفته به پایان می رسد و این بازیکن بعد از بازی پرسپولیس و سپاهان می تواند این تیم را در مسابقات لیگ همراهی کند.

این در شرایطی است که صادقیان از لحاظ بدنی با افت شدیدی روبرو شده و نسبت به بقیه بازیکنان اصلا در شرایط خوبی به سر نمی برد.

در روزهای اخیر مربیان پرسپولیس بارها از صادقیان خواستند که با انجام تمرینات اختصاصی خود را به بقیه بازیکنان برساند.

طبق گزارشی که مربی بدنساز تیم به حمید درخشان اعلام کرده صادقیان برای رسیدن به شرایط آرمانی حداقل باید یک هفته تمرینات سنگین بدنسازی انجام دهد.

از این رو قرار است امروز برنامه تمرینی ویژه ای به صادقیان داده شود تا او با روزی دو جلسه تمرین هر چه زودتر شرایط بدنی خود را بهبود ببخشد. حتی این احتمال وجود دارد که ظرف این یک هفته صادقیان از تمرینات گروهی کنار گذاشته شده و زیر نظر مربی بدنساز تیم تمرین کند.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : سه شنبه 1 مهر 1393
لیست خریدهای سرمربی جدید پرسپولیس

 
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای تقویت این تیم به دنبال جذب بازیکن جدید است.
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، حمید درخشان پس از حضور روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس وضعیت بازیکنان این تیم را بررسی کرده و از همین‌رو از مسئولان باشگاه خواسته برای تقویت تیم چند بازیکن جدید را به خدمت بگیرند.

 سرمربی سرخپوشان تهرانی برای تقویت تیمش به یک دفاع چپ، بازیساز و مهاجم نیاز دارد و درخواست کرده در اولین فرصت بازیکنانی که می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند، جذب این تیم شوند. اولویت درخشان برای خرید بازیکن حضور یک بازیساز در میانه میدان است و وی به دنبال یک بازیساز خارجی می‌گردد تا مشکل تیمش در طراحی حملات را برطرف کند.

 درخشان همچنین درخواست کرده مسئولان باشگاه پرسپولیس مهرداد پولادی را برای بازگشت به تیم متقاعد کنند. درخشان خواسته این بازیکن پیش از اینکه لژیونر شود به پرسپولیسی‌ها کمک کند تا آنها نیز بتوانند یک دفاع چپ مطمئن را جذب کنند.

 لیست بازیکنان خارجی پرسپولیس 2 جای خالی دارد که یکی از سهمیه‌ها باید با بازیکن آسیایی پر شود و در حال حاضر سرخپوشان می‌توانند 2 بازیکن خارجی آزاد که یکی از آنها آسیایی باشد را به تیم خود اضافه کنند



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : یک شنبه 23 شهريور 1393
6 غائب بزرگ استقلال در بازی حساس با نفت تهران

        

 
 
6 بازیکن تیم فوتبال استقلال در دیدار با نفت تهران غایب خواهند بود.
 
به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، تیم استقلال فردا در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف نفت تهران می‌رود.
  
امیر قلعه‌نویی در این بازی از میلاد فخرالدینی به دلیل محرومیت و جاسم کرار ، عمران زاده به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند استفاده کند. همچنین امیر حسین صادقی با  وجود رفع کامل مصدومیت و رسیدن به شرایط بازی پس از مشورت با کادر فنی در بازی پنجشنبه به میدان نخواهد رفت.
 
 از سوی دیگر هرائیر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال که برای حضور در تیم ملی ارمنستان به کشورش سفر کرده بود امروز به تهران باز می‌گردد اما با توجه به اینکه این بازیکن در طول هفته در تمرینات استقلال حضور نداشته بعید است در بازی فردا در فهرست 11 نفره تیمش قرار بگیرد.
 
 یعقوب کریمی هم ششمین بازیکن استقلال است که به دلیل شرکت در اردوی تیم ملی امید در بازی فردا غایب خواهد بود.
  
دیدار تیم های نفت تهران و استقلال فردا در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.


:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : چهار شنبه 19 شهريور 1393
قلعه نویی: آدم باید واقعیت را بگوید/ نفت خیلی بهتر از استقلال بود

امیر قلعه نویی پس از پیروزی دو بر صفر تیمش برابر نفت مسجد سلیمان از هفته هفتم رقابت های لیگ برتر گفت: پیش از هرچیز از همه مسجد سلیمانی ها بابت همه چیز تشکر می‌کنم. بی علت نیست که آنها در خیلی چیزها اول بوده‌اند. همچنین اجازه دهید تا درگذشت آقای کاتوزیان، پدرعلم حقوق را هم تسلیت بگویم.

 



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393
تراکتورسازی و خطیبی در آزادی به پرسپولیس درس فوتبال دادند/ تشویق یکصدای علی کریمی

 

تراکتورسازی در یک بازی غافلگیرکننده توانست پرسپولیس را با 3 گل در ورزشگاه آزادی شکست دهد.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 14 شهريور 1393
شهباززاده: افتخار می‌کنم پیراهن شماره ۱۰ استقلال را می‌پوشم

سجاد شهباززاده با گلم پاسخ محبت‌های هواداران استقلال را دادم

خبرگزاری تسنیم: مهاجم تیم فوتبال استقلال به خود افتخار می‌کند که پیراهن شماره ۱۰ این تیم را می‌پوشد.

سجاد شهباززاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره پیروزی یک بر صفر استقلال مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: به لحاظ نتیجه بازی بدی برای ما نشد. بازی را خوب آغاز نکردیم و تیم حریف موقعیت‌هایی به دست آورد اما رفته رفته بازی را در دست گرفتیم. در اواخر بازی یکی از موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل شد و خوشبختانه توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره گلی که به ثمر رساند، تصریح کرد: خوشحالم که موفق شدم برای استقلال گل ارزشمند و مهمی را به ثمر برسانم. در دو بازی اخیر تلاش زیادی کردم که بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم اما از خودم توقعی بیشتر از این را دارم و سعی می‌کنم به اهدافی که می‌خواهم، برسم.

مهاجم تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه آبی‌پوشان تهرانی یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ هستند، افزود: امسال تیم خوبی داریم و با اضافه شدن مصدومان، شرایطی بهتر از این خواهیم داشت.

شهباززاده با ابراز تشکر از هواداران استقلال عنوان کرد: قبل از اینکه برای استقلال گل برنم، هواداران به خوبی از من حمایت کرده بودند و خوشحالم با گلی که زدم، جواب محبت‌های آنها را دادم.

وی در خصوص پوشیدن پیراهن شماره 10 استقلال به تسنیم گفت: باعث افتخار من است که در تیم بزرگ استقلال شماره 10 را می‌پوشم. این پیراهن بر تن بزرگانی بوده که از اسطوره‌های استقلال بوده‌اند و همین مسئله مسئولیت مرا بیشتر می‌کند. قطعاً همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم بازیکن شایسته‌ای برای استقلال باشم.



:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
|
امتیاز مطلب : 36
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : شنبه 18 مرداد 1393
بازیگران با لباس تیم ملی، شلوارک و ذوق‌مرگی در برزیل!

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون که این روزها به عنوان مهمان و برای دیدن بازی‌های جام جهانی و "انرژی‌ دادن" به تیم ملی فوتبال ایران در برزیل هستند، بازی ایران و نیجریه را از روی سکوهای ورزشگاه تماشا کردند.....

لطفا برای مشاهده بقیه مطالب و تصاویر بازیگران بر روی ادامه طلب کلیک نمائید ..



:: موضوعات مرتبط: اجتماعی , ورزشی , فرهنگی ، باورهای جامعه و ... , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
:: ادامه مطلب
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : جمعه 20 تير 1393