توضیحات جاسم کرار درباره علت اصلی اخراج شدنش

تبلیغات
داستان کوتاه کد موزیک
توضیحات جاسم کرار درباره علت اصلی اخراج شدنش

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، جاسم کرار که در اواخر بازی اخراج شد، در خصوص دیدار با سایپا اظهار داشت: «در طول 90 دقیقه بهتر از سایپا ظاهر شدیم و سه امتیاز ارزشمند را در راه کسب عنوان قهرمانی گرفتیم.»

 هافبك عراقي استقلال با اعتراض به نحوه اخراجش گفت: «بازيكنان تيم سايپا چندين بار روي من خطا كردند اما داور برخورد خاصي با بازيكنان خطاكار تيم سايپا نكرد. در يك صحنه كه بازيكن سايپا بدون توپ مرا زد، واقعاً عصباني شدم و اعتراض كردم كه داور روي اين موضوع و اعتراضم به من كارت داد. داور دليل كارت دادنش به من را اعتراض عنوان كرد و گفت چرا دستم را به زمين كوبيدم و اين موضوع را دليل اعتراض دوم عنوان كرد.»

 بازيكن عراقي استقلال تأكيد كرد: «از اخراجم خيلي ناراحت شدم و زماني بيشتر ناراحت شدم كه در رختكن به من گفتند دو جلسه محروم شدم.»

 كرار در پايان با رد شايعات خاطرنشان كرد: «براي چه بايد دنبال عمدي كارت زرد گرفتن باشم تا به عراق بروم؟ خانواده من در تهران هستند به همين دليل براي چه بايد عمدي كارت بگيرم تا به دنبال عراق رفتن باشم؟ اين حرف‌ها در مورد من درست نيست و فكر مي‌كنم كساني بدون اطلاع اين حرف‌ها را پشت سر من مي‌سازند.»

 




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , عکس های ورزشی ، لیگ برتر ایران و .. , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : علی احمدی
تاریخ : پنج شنبه 16 بهمن 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: